Logitech mx 3100 - hvornår i DK ?
Fra : Dr.Ralph

Dato : 19-01-05 14:44

Jeg står og skal bruge dette sæt, men ingen i DK har det ?

Nogle der ved, hvornår det kommer til DK ?

http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=2162,CONTENTID=9950

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Max

Dato : 19-01-05 15:06

Hej

> Nogle der ved, hvornår det kommer til DK ?

Ved Logitech det ikke ?

Mvh Max

Fra : Dr.Ralph

Dato : 20-01-05 11:30

> Ved Logitech det ikke ?
>
> Mvh Max

Nej, de ved bogstavelig talt ikke, hvad de selv har gang i !

Har lige ringet til dem, og kom igennem - der var optaget hele dagen i går
fra kl. 14-16.

Fik at vide i dag, at MX 3100 ikke var sat til at udkomme i DK overhovedet,
hvilket jeg havde svært ved at tro på og ganske rigtigt - for det link, som
Brian så pænt har givet mig, viser, at Fifo butikken får det på lager fra
28.01 til 670 kr ex. moms.

Det skal jeg klart have, når nu Dinovo har samme børne problemer i version
2 som i 1'eren.

Kan heller ikke lide den seperation af den numeriske del på Dinovo - den
har irriteret mig fra dag 1 :(

Mx 3100 ser ud til at være noget nær den bedste løsning - Mx1000 musen og
LX700 tastaturet :)

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Max

Dato : 20-01-05 11:58

Hej

> Nej, de ved bogstavelig talt ikke, hvad de selv har gang i !
>
> Har lige ringet til dem, og kom igennem - der var optaget hele dagen i går
> fra kl. 14-16.

OK

> [...]
som
> Brian så pænt har givet mig, viser, at Fifo butikken får det på lager fra

Så er det jo spænnende om de virkelig kan sælge den.

Mvh Max

Fra : Martin Bangsø

Dato : 20-01-05 15:45

On Thu, 20 Jan 2005 11:30:08 +0100, Dr.Ralph wrote:

> Mx 3100 ser ud til at være noget nær den bedste løsning - Mx1000 musen og
> LX700 tastaturet :)

Musen er Fast-RF, det ved jeg, men er det Bluetooth til tastaturet?

--
Martin Bangsø - husk af fjerne "SLET" når du svarer

Fra : Dr.Ralph

Dato : 21-01-05 04:07

> Musen er Fast-RF, det ved jeg, men er det Bluetooth til tastaturet?

Nej ingen blåtand og gudske lov og tak for det.

Blåtand kørte ad H til på Dinovo - på trods af adskillige software updates
er problemet ikke blevet ordentligt løst til Dinovo - bare spørg Madsen
herinde fra om det :)

Når Dinovo kommer fra dvale kan man nå at skrive adskillige bogstaver før
den vågner - med mindre heldigt resultat til følge.

Der er ikke samme langsomme opvågen fra dvale på ikke blåtand grej fra
Logitech er min erfaring.

En blåtand USB dims, der fylder som 2 ølkapsler kan købes for 100 kr løst
iøvrigt.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 20-01-05 19:56

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse
> Mx 3100 ser ud til at være noget nær den bedste løsning - Mx1000 musen og
> LX700 tastaturet :)

Skriv dig lige bag øret at musen ikke fungere korrekt i USB porten.
Der hopper den, ganske umotiveret, op i toppen af skærmen regelmæssigt,
ifølge de anmeldelser der er på edbpriser. Der er ingen problemer med PS2.

/Kenneth Iversen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 21-01-05 17:10

Dr.Ralph skrev:

> Blåtand kørte ad H til på Dinovo - på trods af adskillige
> software updates er problemet ikke blevet ordentligt løst til
> Dinovo - bare spørg Madsen herinde fra om det :)

Ja, jeg har i hvert tilfælde opgivet det. Pt. kører jeg derfor
mit diNovo-tastatur (og MediaPad) via USB og har ikke blåtand-
softwaren installeret.

> Når Dinovo kommer fra dvale kan man nå at skrive adskillige
> bogstaver før den vågner - med mindre heldigt resultat til
> følge.

Just præcis. I mit tilfælde var det galt både på logon-skærmen
i WinXP, men også efter opstarten.

> En blåtand USB dims, der fylder som 2 ølkapsler kan købes for
> 100 kr løst iøvrigt.

Sådan en købte jeg til min Mac. Det virker til gengæld fint med
dens trådløse blåtands-tastatur fra Apple lige bortset fra, at
man ikke kan bruge tastaturet før OS X er startet op, men det er
nok en Mac-ting.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Dr.Ralph

Dato : 23-01-05 13:00

> [...]
> dens trådløse blåtands-tastatur fra Apple lige bortset fra, at
> man ikke kan bruge tastaturet før OS X er startet op, men det er

Bruger du ikke pc mere så - er du gået helt over til Mac ?

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 23-01-05 13:39

Dr.Ralph skrev:

> Bruger du ikke pc mere så - er du gået helt over til Mac ?

Jeg bruger stadig (og foretrækker) Windows, men Mac'en kører
en del hurtigere, så den er rar nok at have til de tungeste
Photoshop-filer. Jeg købte den dog sådan set kun for at lære
OS X bedre at kende.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-02-05 12:21

Dr.Ralph skrev:

> Blåtand kørte ad H til på Dinovo - på trods af adskillige
> software updates er problemet ikke blevet ordentligt løst til
> Dinovo

Er der nogen herinde, som har prøvet den nyeste driver til diNovo(*)
med en ny WIDCOMM-stack? (BTW 3.0.1.913) fra d. 1/11-04?

Jeg overvejer pt. at prøve den, men hvis den er lige så langsom som
tidligere versioner, så er det nærmest ikke besværet værd.

(*) <http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/DK/DA,CRID=1796,contentid=7692>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 02-02-05 00:02

Thomas G. Madsen skrev:

> Jeg overvejer pt. at prøve den, men hvis den er lige så langsom
> som tidligere versioner, så er det nærmest ikke besværet værd.

Nå, det var ikke besværet værd desværre.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 19-01-05 16:26

http://www.fifo.dk/product.asp?product=626223&page=1

Fra : Esben

Dato : 20-01-05 23:23

"Brian Axelgaard" <Ask@for.it> skrev i en meddelelse
> "Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse
>>
> http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=2162,CONTENTID=9950
>
> http://www.fifo.dk/product.asp?product=626223&page=1

Hvilken lokalisering tager fifo det hjem i? Normalt ender p/n på Logitechs
danske tastaturer på 0107, men fifos ender på 0106 (Sverige).

--
Esben

Fra : Dr.Ralph

Dato : 21-01-05 04:03

> Hvilken lokalisering tager fifo det hjem i? Normalt ender p/n på Logitechs
> danske tastaturer på 0107, men fifos ender på 0106 (Sverige).

Har ringet til dem og de har den danske udgave - men den kommer først hjem
28.1

Deres webite er rodet.....ringede til dem og fik bekræftet den danske
version kommer af Mx3100.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Esben

Dato : 19-01-05 23:03

> [...]
> Jeg står og skal bruge dette sæt, men ingen i DK har det ?
>
> Nogle der ved, hvornår det kommer til DK ?

17.12.2012 skriver en af importørerne (= de ved det heller ikke)

--
Esben