HP Deskjet 690c: Hvor mange volts strømfor~
Fra : Mr. Sejersen

Dato : 19-01-05 14:16

Ved nogen hvor mange volt at en strømforsyning til en
HP Deskjet 690c egentlig skal lyde på ?
Der står dælme ikke noget på selve printeren og jeg mangler lige
sådan en strømforsyning for at få den til at virke.

Sejersen.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-01-05 14:30

Mr. Sejersen wrote:

> Ved nogen hvor mange volt at en strømforsyning til en
> HP Deskjet 690c egentlig skal lyde på ?

Prøv at kontakte HP, de plejer at være flinke til at hjælpe

Jesper G. Poulsen

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 19-01-05 16:55

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote in

> Prøv at kontakte HP, de plejer at være flinke til at hjælpe

Hejsa.

Havde en kammerat der lige vidste det: 30 Volt-0.4Amp-12W
Ellers tak for tip

Sejersen.