Front panel
Fra : Thomas Hansen

Dato : 17-01-05 17:53

Hej Gruppe
Er der ikke en som kender en dansk forhandler med dette frontpanel
http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/info_2912.html
Eller et lignenede.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Leony

Dato : 17-01-05 19:18

"Thomas Hansen" <thomas.hansenGORILLA@lite.dk> skrev i en meddelelse
newsskrai1kpuxvtjp@sprinteren

> Er der ikke en som kender en dansk forhandler med dette frontpanel
> http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/info_2912.html
> Eller et lignenede.

Ligner til forveksling dette:
http://www.tjdata.dk/default.asp?shopkid=627&shopukid=1323&id=56&table=Kat
Kan sikkert findes hos andre forhandlere også.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 17-01-05 21:04

Der ligger i kassevis af dem i vores lokale ALDI.
(sikkert også i andre ALDI'er)
Det er jo noget lavtekologisk grej, det fører "bare" kablerne fra bagsiden,
indigennem kabinettet, og ud på fronten.
Men OK, hvis det er det man har brug for.

Da jeg så dem 1. gang troede jeg lige i et øjeblik at det var en mulighed
for extra stik osv.

Jan Selchau-Hansen
Man har et standpunkt, til man tager et nyt.
(J.O.Krag, 1966)

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 17-01-05 22:21

"Jan Selchau-Hansen" <jan@selchau-hansen.invalid> skrev i en meddelelse
> Da jeg så dem 1. gang troede jeg lige i et øjeblik at det var en mulighed
> for extra stik osv.

Så kunne man eksempelvis smide en usb-hub ind i mellem... hvis det da var
flere USB stik du tænkte på?

Fra : Mads

Dato : 18-01-05 00:48

On Mon, 17 Jan 2005 21:03:48 +0100, "Jan Selchau-Hansen"
<jan@selchau-hansen.invalid> wrote:

> [...]
>Men OK, hvis det er det man har brug for.
>
>Da jeg så dem 1. gang troede jeg lige i et øjeblik at det var en mulighed

Ja, jeg købte også en af dem i Aldi fordi det lignede en USB hub,
så det var da en skuffelse at opdage at det ikke var det.
Heldigvis var de flinke i Aldi og tog frontpanelet retur.

Senere fandt jeg en "rigtig" 4 ports USB2 indbygningshub hos
Midtdata til 150,- og den fungerer bare. Dejligt med de 4 ekstra
stik i fronten selvom det jo så kostede et af de interne på
bundkortet.

mvh Mads

Fra : P Kaasing

Dato : 21-01-05 21:08

Hej

Jeg har et Trust der minder meget om det, med forskellige plastic stickere i
flere farver.
Det er købt hos Computer World i Århus, men jeg tror da også andre
forhandler det.

/Poul

Fra : ham-der

Dato : 25-01-05 19:10

> [...]
newsskrai1kpuxvtjp@sprinteren...
> Hej Gruppe
> Er der ikke en som kender en dansk forhandler med dette frontpanel

De har da haft dem i Aldi for nogle uger siden til 99,- men i weekenden så
jeg dem igen i den lokale Aldi i Esbjerg til 79,-

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-01-05 19:14

"ham-der" <ham-der@virker.ikke> skrev i en meddelelse
> De har da haft dem i Aldi for nogle uger siden til 99,- men i weekenden så
> jeg dem igen i den lokale Aldi i Esbjerg til 79,-

Ja når de ikke kan sælge lortet sætter de prisen ned for at komme af med det

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk