død computer
Fra : oscarp

Dato : 17-01-05 13:35

Ifølge min datter: Først lidt mærkelige farver på skærmen.

En halv time senere er computeren 100 % død .
Der er dog lys ved indgang til nettet (?), men i øvrigt ingenting.
Kan det være strømforsyning, til trods for lyset bag.

Hilsen Oscar

Fra : Peter Holm

Dato : 17-01-05 14:10

oscarp wrote:
> [...]
> Der er dog lys ved indgang til nettet (?), men i øvrigt ingenting.
> Kan det være strømforsyning, til trods for lyset bag.

det lyder da mest som grafikkortet.
Prøv at sætte dit eget i istedet.

Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-01-05 15:10

oscarp wrote:

> Kan det være strømforsyning, til trods for lyset bag.

Hvilken slags computer er der tale om?

Jesper G. Poulsen

Fra : oscarp

Dato : 17-01-05 15:41

Ganske almindelig pentium IV med grafikkort (ca. 4000 kr på tilbud i Unishop
i Lyngby)
Intet specielt

hilsen Oscar

Fra : Oscarp

Dato : 18-01-05 21:15

Jeg har lige skiftet strømfosyning og alt er OK.

Tak for hjælpen