RAM spørgsmål
Fra : Martin Sand.

Dato : 16-01-05 23:06

Jeg skal have mere RAM i min pc. Der sidder i forvejen 2 x 256 Mb Samsung
PC2700/333 6 ns. DDR-SDRAM. Og for at kunne udnytte Dual RAM-funktionen på
bundkortet (Asus P4P800SE), skal jeg helst have 2 identiske moduler mere
(ikke nødvendigvis Samsung). Men CAS latency skal helst være identisk på
alle 4 moduler. Hvor kan jeg se hvilken latency mine Samsung RAM har?

--
MVH Martin

feedback (a) stofanet dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-01-05 23:12

Martin Sand. wrote:

> skal helst være identisk på alle 4 moduler. Hvor kan jeg se hvilken
> latency mine Samsung RAM har?

Det kan 'Everest Home Edition' fortælle dig

--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Fra : Bent Lorentzen

Dato : 17-01-05 08:55

Prøv det her lille gratis program CPU-Z:
http://www.cpuid.com/download/cpu-z-126.zip

MVH Bent

Fra : Martin Sand.

Dato : 19-01-05 19:31

Bent Lorentzen wrote:
> Prøv det her lille gratis program CPU-Z:
> http://www.cpuid.com/download/cpu-z-126.zip

OK tak begge!
/Martin