Hvad kunne dette MB være for et ?
Fra : Kim

Dato : 16-01-05 20:27

Mit gamle MB er ved at ryge sig en tur, cpu'en
er stået af og den ene 256 MB ram pc2100
virker heller ikke mere.
Diverse drev, HD, grafik -og lydkort samt
kabinet er ok og skal bruges igen

Har nu fået fgl. tilbud til gamle kabinet:
Nyt MB hvist nok kun til pc27oo ram
Intel cpu 2.8 Ghz
Stor regulérbar Zalman køler til cpu
En ny min 300 watt støjsvag psu der
skulle have specielle stik til MB
1 klods 512 Mb ram pc2700

Jeg har endnu ikke fået en fast pris eller
præcist specifikationer på hvilket MB det
er, får jeg i morgen, men kunne nogen her
give mig et bud på hvilket MB det kunne
være, samt hvad en rimlig pris på dette leveret,
monteret og afprøvet evt. ville koste normalt ?

Mvh Kim

Fra : Kim

Dato : 16-01-05 20:31

"Kim" <kim@No.dk> skrev
> Intel cpu 2.8 Ghz

Ups.
Det skulle være en Intel Pentium 4 2.8

Mvh Kim

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-01-05 21:39

Kim wrote:

> Nyt MB hvist nok kun til pc27oo ram

Det findes ikke. Hvis din CPU ikke kan klare mere end PC2100, så kan
bundkortet også være med.

> 1 klods 512 Mb ram pc2700

PC2700 kan også køre DDR266.

Jesper G. Poulsen

Fra : Brian Lund

Dato : 17-01-05 15:15

> Jeg har endnu ikke fået en fast pris eller
> præcist specifikationer på hvilket MB det
> er, får jeg i morgen, men kunne nogen her
> give mig et bud på hvilket MB det kunne
> være

Sådan ca.
http://kortlink.dk/hmn

Og der er mange flere muligheder endda...

Brian