Print shortcuts
Fra : Martin

Dato : 21-05-01 18:49

Hej
Kan man ikke printe en liste over shortcuts i Flash, eller findes der en
liste på nettet??

/Martin

Fra : Michael Peo

Dato : 21-05-01 19:34

I flash5...
Nederst i menuen "edit" ligger der et punkt det hedder Keyboard Shortcuts...
Her kan du se og redigere alle de shortcuts der findes i Flash5.

/peo
peo@bandage.dk
www.bandage.dk

Fra : Martin

Dato : 22-05-01 19:36

Ja, det har jeg set, men kan man ikke udskrive denne liste ligesom man kan i
Word?
/Martin

Fra : Michael Peo

Dato : 22-05-01 21:13

...sorry, havde overset det med at du ville printe den.
Jo, der ligger en på nettet - lige til at printe:
http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/flash_shortcuts.htm

/peo
peo@bandage.dk
www.bandage.dk