Ekstra ram
Fra : Nikolaj Marquart

Dato : 14-01-05 11:46

Hej Ng

Jeg var ved at installere Zoo Tycoon 2 på min bærbare MEN under
opstarten laver den et systemtjek og siger at jeg ikke har 256 mb ram
som der kræves.

Det har jeg men nogle af dem er brugt på grafikkortet (forbander at
jeg kunne finde på at købe noget som var onboard og sheared=

Spørgsmålet er:

Er der nogen som kender en måde at omgåes dette systemtjek på?

Findes der programmer som laver ekstra "fiktive" ram hva. swap fil??

hvem fanden laver os et krav om 256 mb ram men samtidigt kun 733 mhz
og 16 mb grafik???? - tilsyneladende M$

MvH Nikolaj