Serveren er Brændt sammen med tapestreame~
Fra : Per Borup

Dato : 13-01-05 19:34

er der nogen der ligger inde med en OnStream ADR2 60 tapestreamer.

vi har reddet en fuld backup bånd fra tirsdag aften, men tapestremeren er
totalt smeltet.
Onstraem er gået konkurs for 1 ½ år siden,
har prøvet div grosister her i danmark, der er ingen på lager nogen steder.

lige meget hvad, den skal kun virke denne ene gang, så vi kan få data ud.

Mvh
Per Borup

Fra : Nico de Jong

Dato : 13-01-05 20:49

"Per Borup" <per@()borup.nu> skrev i en meddelelse

> er der nogen der ligger inde med en OnStream ADR2 60 tapestreamer.
>
> vi har reddet en fuld backup bånd fra tirsdag aften, men tapestremeren er
> totalt smeltet.

Når du goggler med "onstream adr2" kan du finde en masse forhandlere i UK og
DE. Jeg har set nye drev til $6-700, så det er nok det hurtigste.
Nico

Fra : Per Borup

Dato : 13-01-05 20:57

har fundet både i Holland og tyskland, skal have ringet derned i morgen,
men det var rart at kunne hente en her i DK i morgen.

Per

Fra : Casper Bang

Dato : 13-01-05 21:54

> vi har reddet en fuld backup bånd fra tirsdag aften, men tapestremeren er
> totalt smeltet.

Af ren nysgerrighed - hvad skete der, siden SÅ meget er gået galt?
En brænd, eller...?

Fra : Per Borup

Dato : 15-01-05 20:28

Per Borup <per@ wrote:
et helt butikscenter i Hjørring brændte ned til grunden natten mellem onsdag
og torsdag
Jeg har købt en tapestreamer i Holland hos: hastec.nl
jeg har den på mandag.

Per