Driver til lydkort
Fra : bob

Dato : 13-01-05 16:28

Findes der ikke en eller anden allround lyddriver
til et onboard lydkort ?

bob

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-01-05 16:44

"bob" <1@1.se> skrev i en meddelelse
> Findes der ikke en eller anden allround lyddriver
> til et onboard lydkort ?

Det mener jeg ikke, men du kan jo bare gå ind på bundkort producentens
hjemmeside og downloade driveren derfra.

Mvh
Benjamin

Fra : bob

Dato : 13-01-05 16:51

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Det mener jeg ikke, men du kan jo bare gå ind på bundkort producentens
> hjemmeside og downloade driveren derfra.

Det er rigtigt, men skal langvejs i byen og skal så
lige kigge på Deres PC da lyden ikke virker. De ved
ikke hvilket bundkort der sidder i den. Tager WinXP cd'en
med og håber den kan løse problemet. Problemet er selvfølglig
ikke nødvendigvis driveren - men.....det var en mulighed !

bob

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-01-05 17:00

bob wrote:

> Det er rigtigt, men skal langvejs i byen og skal så
> lige kigge på Deres PC da lyden ikke virker. De ved
> ikke hvilket bundkort der sidder i den. Tager WinXP cd'en

Det kan "Everest Home Edition" fra Lavalys fortælle.

http://www.lavalys.com

Jesper G. Poulsen