Q: Billige Canon patroner
Fra : 8700

Dato : 11-01-05 21:20

Hej.

Hvor er det billigst at købe Canon printer patroner og evt. foto papir ????

Har en Canon Pixma MP 780

<><><><><><><><><><><><><><><>

Hilsen 8700

ICQ 6943693 Fjern alle XXX ved kontakt

Messenger : Rasser4444@hotmail.com

<><><><><><><><><><><><><><><>

Fra : KO

Dato : 11-01-05 22:06

> Hvor er det billigst at købe Canon printer patroner og evt. foto papir
> ????
>
> Har en Canon Pixma MP 780

Patroner er billige ved bl.a. TrykSpar men søg på edbpriser, og find også
hvad det koster inkl. porto.

Ang papir, så har en del af forhandlerne også dette. Hvad der er bedst til
prisen, ved jeg dog ikke...

Fra : bb

Dato : 12-01-05 00:18

>Hvor er det billigst at købe Canon printer patroner og evt. foto papir ????
>
>Har en Canon Pixma MP 780

F.eks printmore.dk
og netto har noget ganske udmærket fotopapir på tilbud i denne uge, 20
a4 ark for 39 kr.

Fra : Preben

Dato : 12-01-05 10:32

8700 wrote:

> Hej.
>
> Hvor er det billigst at købe Canon printer patroner og evt. foto
> [...]

Jeg køber altid uorginale printerpatroner i England. Ca. 20 kr. stk.,
og lidt fragt, men stadig MEGET billigere end herhjemme. Men kun hvis
du vil have uoriginale. F.eks. http://www.choicestationery.com/

--
m.v.h. Preben

Fra : Filip

Dato : 12-01-05 17:14

> Har en Canon Pixma MP 780

Prøv http://www.inkclub.com/index.asp

Filip

Fra : ham-der

Dato : 12-01-05 21:40

> Hvor er det billigst at købe Canon printer patroner og evt. foto papir
> ????
>
> Har en Canon Pixma MP 780

Prøv at kigge på denne side, der køber jeg til min ip 3000
www.mcs-data.dk og når man så bor i Esbjerg, leverer han gratis.