Olivetti Artjet 22 vil ikke udskrive pdf
Fra : Klaus Jakobsen

Dato : 09-01-05 17:16

Min printer er en Artjet 22 fra Olivetti som har fungeret fint under Windows
98. Efter at jeg er gået over til XP kan jeg ikke udskrive pdf-dokumenter.
Der er ingen problemer med office og jeg kan også udskrive en testside.
Jeg har været inde på Olivettis hjemmeside og hente deres 2000/XP-driver,
men det har ikke hjulpet.

Fra : Anders Lund

Dato : 09-01-05 18:02

Klaus Jakobsen wrote:
> [...]
> Der er ingen problemer med office og jeg kan også udskrive en testside.
> Jeg har været inde på Olivettis hjemmeside og hente deres 2000/XP-driver,

Hvordan oplever du at du ikke kan udskrive pdf dokumenter? Har du prøvet
at installlere den nye Adove Acrobat Reader?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk