Genopretning af fejl flash AMIBIOS
Fra : Jens_A

Dato : 08-01-05 15:06

Syntes jeg engang har set man kan få rep. en måske fejl flash. Jeg går ud
fra at det er det der er galt. Jeg ved der er en tosse der brugte flash
prog. der lå på HD'en (Et eller andet fra NASA i USA). Han afleverede pc'en
tilbage, den blev for varm, når den skulle spille spil sagde han,så ville
ikke købe den alligevel *G* Nå men det skal være billigt.

Det drejer sig om en 686 AMIBIOS BU77 5213

M.V.H Jens/3060

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-01-05 15:11

http://www.bios-flash.dk/

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Henning

Dato : 08-01-05 17:46

On Sat, 8 Jan 2005 15:05:31 +0100, "Jens_A"
<Jens_A(snabel)@jubiimail.dk> wrote:

>Syntes jeg engang har set man kan få rep. en måske fejl flash.
Mange nye boards har en backup-flash liggende i den ene del af
chippen. Læs manualen om du er så heldig, enten ved at flytte jumper,
keyboard-kombination eller bare en ny diskette i drevet?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Jens_A

Dato : 10-01-05 17:13

Tak for tippet det gælder bare ikke dette her kort, men det kan det jo ikke
gøre for der er nogen der vil spille smart. Den kan slet ikke starte og det
kan jeg nu godt forstå. Jeg ved ikke om jeg vil give de 125kr. for at få det
flash'et om, selv om det e ret nyt (gammel model) Elitegroup K7S5A.rev.3.1
Det bliver nok solgt som defekt.
Og tak til Ivan K. for link... Mvh Jens