Nogle forslag til en multifunktionsprinter~
Fra : Alex Jensen

Dato : 08-01-05 08:13

Hej NG

Påtænker at købe en ny printer og sandsynligvis en ny HP
multifunktionsprinter (print/scan/kopi/(og måske fax)).

Er der nogle der kan anbefales? Det må som også godt være andre mærker, men
umiddelbart har jeg det bedst med HP.

På forhånd tak!

AJ

Fra : JJ

Dato : 08-01-05 09:25

"Alex Jensen" <jensen@FJERNDETTEalexjensen.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogle der kan anbefales? Det må som også godt være andre mærker,
> men umiddelbart har jeg det bedst med HP.

Hej
Jeg har for nogle månder siden købt en HP psc 2175
og den kan varmt anbefales, både scanner og printer kvalitet er i top, og
prisen er også rimelig.

JJ

Fra : anders majland

Dato : 10-01-05 13:08

> Jeg har for nogle månder siden købt en HP psc 2175
> og den kan varmt anbefales, både scanner og printer kvalitet er i top, og
> prisen er også rimelig.

Har haft en HP psc 2210 i nogle år efterhånden - og er stadig godt tilfreds.
Med 2x3farver i bliver billeder også gode nok med photoret iv. Canon skulle
dog være lidt billigere i brug.

De aktuelle modeller fåes med indbygget netværk, så man slipper for at have
en pc kørende for at udskrive. Det savner jeg, da den er tilsluttet min
kones pc.

/A

Fra : Broodje Paling

Dato : 08-01-05 09:32

Alex Jensen skrev:
> [...]
> multifunktionsprinter (print/scan/kopi/(og måske fax)).
>
> Er der nogle der kan anbefales? Det må som også godt være andre mærker, men

Jeg vil anbefale at du ser efter en multifunktionsprinter med separate
farvepatroner medmindre du har penge nok. Til min Canon kan jeg købe
patroner til ca. halv pris hos nierle.dk

Fra : Alex Jensen

Dato : 08-01-05 20:27

Kan du anbefale nogle bestemte modeller?

AJ

Fra : Søren Christensen

Dato : 08-01-05 15:26

"Alex Jensen" <jensen@FJERNDETTEalexjensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> multifunktionsprinter (print/scan/kopi/(og måske fax)).
>
> Er der nogle der kan anbefales? Det må som også godt være andre mærker,

Hold dig fra de billige HP multifunktions... Scanneren er møgelendig.
Den er udemærket når man skal kopiere men ved ren indscanning er resultatet
katastrofalt.

Venligst

Fra : Alex Jensen

Dato : 08-01-05 20:26

Hej Søren

Nogle specielle modeller man skal holde sig fra eller generelt maskiner
under en hvis pris?

Kan du anbefale nogle gode maskiner?

AJ

Fra : Søren Christensen

Dato : 09-01-05 10:46

> [...]
> Hej Søren
>
> Nogle specielle modeller man skal holde sig fra eller generelt maskiner

Du skal bare holde dig fra deres 1000serie.
Det skulle vidst være ok med deres 2000serie.

Venligst