V: Lille optisk mus
Fra : RasmusBang

Dato : 07-01-05 13:28

Hej

Er der nogen der ved om der er lavet, og i så fald hvem der laver, en
trådløs optisk mus, hvor USB recieveren sidder under musen, hvorfra man kan
tage den ud og sætte den i computeren.
Det skal være en smart lille type der er nem at have med...
Har hørt at det skulle være tilstede på markedet, men har ikke kunne finde
en.

/Rasmus

Fra : Max

Dato : 07-01-05 13:42

Hej

> Er der nogen der ved om der er lavet, og i så fald hvem der laver, en
> trådløs optisk mus, hvor USB recieveren sidder under musen, hvorfra man
kan
> tage den ud og sætte den i computeren.

http://www.labtec.com/index.cfm/gear/details/EUR/EN,crid=29,contentid=627

Flere af mine klienter er meget glad for den model.

Mvh Max

Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 07-01-05 14:39

> http://www.labtec.com/index.cfm/gear/details/EUR/EN,crid=29,contentid=627
> Flere af mine klienter er meget glad for den model.

det er da også en smart idé med modtageren kan opbevares inde i musen... men
prøv lige at se de karakterer den har fået på edbpriser:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=40138

--
Mvh Brian Tingholm
Mail: "fornavn" @ "efternavn" .com

Fra : Peter Jensen

Dato : 07-01-05 14:49

RasmusBang wrote:
> [...]
> Det skal være en smart lille type der er nem at have med...
> Har hørt at det skulle være tilstede på markedet, men har ikke kunne finde

Denne her f.eks. ?
http://www.logitech.dk/index.cfm/products/details/DK/DA,CRID=2146,CONTENTID=9508

--
Peter J

Fra : Per Krabbe

Dato : 07-01-05 16:21

"RasmusBang" <rasmusNOSPAM@bangmikkelsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der ved om der er lavet, og i så fald hvem der laver, en
> trådløs optisk mus, hvor USB recieveren sidder under musen, hvorfra man

Dell leverer en Kensington med til de bærbare. Den har opbevaring af usb
dongle "i sig" og ligner stortset ellers en Logitech. Sådan da. Virker
perfekt.

pkc