Mini-server
Fra : millos

Dato : 05-01-05 21:27

har tænkt på at lave noget som det her:
http://www.multitech.dk/edbvis.asp?id=NET8200
og så en HDD på 200gb som er maximum på den server.

mit spørgsmål. Er det godt, hvor hurtigt og er det holdbart i længden eller
er det bedre at købe en server?

på forhånd tak

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-01-05 21:37

"millos" <nospam@hd.dk> wrote:

> [...]
> og så en HDD på 200gb som er maximum på den server.
>
>mit spørgsmål. Er det godt, hvor hurtigt og er det holdbart i længden eller

Hvis dit behov er en simpel ftp og/eller fil server så er det bare den
ultimative løsning - Du slipper for besværet med at opsætte og
vedligeholde en server.

Men vil du også 'lege' med web / dhcp / ssh servere mv så er en lille
linux server måske en bedre ide.....

<mlr>

Fra : Sørensen

Dato : 06-01-05 09:20

> [...]
> vedligeholde en server.
> Men vil du også 'lege' med web / dhcp / ssh servere mv så er en lille

Findes der evt. nogle mini-boxe a la den ovenstående, som også kan bruges
til web-server m.m.?
- Eller skal man ud i SELV at samle sig en lille PC?

VH Sørensen
--
E-mail: duvedikkehvem snabelA hotmail prik commercial
"Fast, Cheap or Good -- Pick any two"

Fra : millos

Dato : 07-01-05 11:55

okay.. tak for hjælpen drenge :)