bleer
Fra : Mimi

Dato : 21-05-01 18:17

Hej
Vi venter vores første barn om en måned, og nu er mit store spørgsmål
så: Hvilke bleer er bedst?
Vi bor i en lille by uden det store udvalg. De har b.l.a Bambolinebleer.
Har nogen ewrfaringer med dem? Jeg mener at have hørt knap så gode ting
om dem, så derfor spørger jeg.
mvh Mimi

Fra : Dorte

Dato : 21-05-01 18:59

Jeg kan kun sige prøv jer frem ´

Bamboline bleer er med plastic udenpå, det er alle de andre ikke.
Aldis bleer Vibelle, er billige og lige så gode som Libero og Pampers.
Jeg kan ikke så godt lide Libero, måske fordi de ikke passede til min søn,
da han var lille.

Held og lykke
dorte

Fra : Cityline

Dato : 21-05-01 19:31

Klik ind på http://www.baby-basics.com og udfyld kuponen, så får du en
startpakke med bl.a. 26 stk. GRATIS Pampers Newborn bleer.
Man skal godt nok afhente pakken i en BILKA, A-Z eller FØTEX, men man kan
selv vælge hvor og hvornår, bare det er inden for tre måneder fra
bestillingen.
Jeg venter mit fjerde barn, og har selv været inde på siden og bestille en
startpakke. Ellers er min erfaring, at Aldis bleer er gode, og meget
rimelige i pris, og så er man fri for at jagte tilbud hele tiden.
Held og lykke med fremtiden!
mvh line

Fra : Flemming og Mette

Dato : 21-05-01 19:36

Hej!
Vores lille pige tissede meget ofte igennem, når vi brugte Libero bleer, og
Bambolina-bleer bliver lige så hårde som en sten mellem benene, når der er
mange tissetåre i. Efter min mening er Pampers de bedste, men Vibelle fra
Aldi er absolut også gode.
Held og lykke med det hele.
MVH Mette.

Fra : Gitte Beyer

Dato : 21-05-01 20:08

Hejsa

>Vi venter vores første barn om en måned, og nu er mit store spørgsmål
>så: Hvilke bleer er bedst?

Som flere andre har skrevet, så er Vibelle fra Aldi rigtig gode, og så
er de billigere end Libero (som de ligner til forveksling) og Pampers.
Til min søn på 1½ år har vi brugt Vibelle indtil for små 6 måneder
siden, da størrelserne ikke harmonerede så godt længere. Nu bruger jeg
Libero, som passer godt og er gode bløde. Jeg har lige kasseret en
pakke Pampers, da sønnen fik udslet bagi og langt ned af benene

MVH
Gitte

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-05-01 21:04

In article <3B094D77.DD1B291E@right.com>, Mimi <yeah@right.com> wrote:

> Hvilke bleer er bedst?

Køb en pakke af hver og se hvilke der passer bedst til dit barn.

--
MVH Martin Edlich
Verdens dejligste dreng kan ses på http://www.edlich.dk/christoffer/

Fra : Trine & Thomas Schyt~

Dato : 22-05-01 12:45

Hej Mimi

Jeg vil også sige som Martin at du må forsøge dig frem - børnenes kroppe er
jo forskellige. Selv har jeg forsøgt mig med Libero, som Amalie tissede
igennem, Vibelle, som ikke sidder så godt, MiniRisk, som Amalie fik utrolig
meget udslæt af, Bambolina, som var de bedste men Mini kan ikke købes i
Bilka hvor vi bor og tilsidst Pampers, som også er rigtig gode - dem bruger
vi nu!

Smil fra Trine

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-05-01 14:50

"Trine & Thomas Schyth" <thomtrin@privat.dk> skrev:

> Jeg vil også sige som Martin at du må forsøge dig frem -
> børnenes kroppe er jo forskellige.

Ja - og et barn skifter jo også kropsform når det vokser. Vi kunne
ikke bruge Liberobleer i starten (lækagebarriererne holdt ikke),
men nu passer formen fint. Bortset fra startproblemerne med Libero
har alle de mærker vi har prøvet fungeret fint - så find dem der er
billigst og se om de er gode først.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Michael S. Jensen

Dato : 24-05-01 20:54

Vi har valgt at bruge FDBs bleer mio og Minirisk simpelthen fordi de mere
kendte mærker som vores brugs også forhandler ikke har "gidet" sætte
varedeklaration på pakkerne. Selvfølgelig betyder det ikke indholdet ikke
kan give udslæt, men man har i al fald en bedre fornemmelse af indholdet.
Men som andre også har svaret prøv jer frem.

Sifs mor

Fra : Sofie

Dato : 19-07-01 21:43

> [...]
> Vi bor i en lille by uden det store udvalg. De har b.l.a Bambolinebleer.
> Har nogen ewrfaringer med dem? Jeg mener at have hørt knap så gode ting

Hej.

Jeg har prøvet Huggies og Pampers og må indrømme at Pampers er klart bedre
end Huggies.
Huggies kan ikke holde på noget, det synes jeg til gengæld at Pampers kan.

Mvh.
Sofie

Fra : Tine Hallen

Dato : 30-07-01 18:58

Hej!
Jeg har kun gode erfaringer med Bambolina-bleer- og så er de meget billigere
end de "kendte mærker".

Tine

Sofie <villerup@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b574737$0$69728$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Iben

Dato : 20-07-01 12:42

Hej Mimi .......

Selvom det er et stykke tid siden du indsendte dit indlæg, vil jeg da også
lige være med på nogle erfaringer.

Pampers: OK - men man betaler for mærket
Libero: OK - men man betaler for mærket
Huggies: Bliver for tunge inden de er fyldt 1/2 op - gav min søn udslet
Jumbo: Er stive og hårde
Mio: OK men er "plastik"-betrukket
Vibelle: Min søn tisser igennem

Bambolina er klart vores foretrukne. De sidder rigtig godt og er (når de er
på tilbud - hvilket de er ret ofte) markedets billigste med mindst lige så
god kvalitet som Pampers og Libero. Som der før er blevet skrevet er de ikke
"plastik"-betrukket. De er lavet af et godt og åndbart materiale.

Som andre har skrevet, er det faktisk meget indiviuelt hvilken ble der
passer barnet - men du har jo nok allerede prøvet dig godt frem.
Som barnet vokser er det også vigtigt, at skifte mellem de forskellige
mærker og ikke bare låse sig fast på ét fra starten, netop fordi man skal
finde den mest passende model i en ordentlig kvalitet.

Jeg prøver køber et andet mærke ca. hver 3-4 måned - men i mere end et år,
har Bambolina vundet hver gang !

Iben

Fra : Susan Bjerregaard Ni~

Dato : 23-07-01 20:30

Jeg er også mægtig tilfreds med Bambolina, selv om de ikke er helt så
"tørre", som Libero og Pampers. Jeg plejer at bruge Bambolina om dagen, hvor
man skifter ble jævnligt, og så Libero til natten, fordi de kan suge mere og
alligevel føles "tørre" at have på.

Det lyder jo som et helt reklamespot, med alle disse bleanmeldelser

Hilsen
--
Susan Bjerregaard Nielsen
Susan@logical.dk

Fra : Jette-Kirsten Larsen

Dato : 03-10-01 17:29

Bleer ???

Det kommer an på barnet.
Det 1. barn vi fik var en lang tynd pige og kunne kun bruge LIBERO, ALT
andet duede ikke blev hurtigt fyldt eller det rendte ved siden af.

Det 2. barn vi fik var en lidt mere buttet pige, og her kunne vi kun bruge
PAMPERS, ALT andet duede ikke...........
TRO MIG, - HAR FORSØGT AT SPARE PÅ SKILLINGERNE !!!!!