Sætte 2 pcér sammen mere regnekraft
Fra : Søren Hansen

Dato : 05-01-05 14:22

Jeg tænkte på om jeg kan sætte 2 eller flere pc'er sammen, således at jeg
får mere regne kraft.

Mvh Søren Hansen

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 05-01-05 14:55

Søren Hansen wrote:
> Jeg tænkte på om jeg kan sætte 2 eller flere pc'er sammen, således at jeg
> får mere regne kraft.

Det kommer vist an på hvad du skal bruge regnekraften til.
Der er programmer der kan håndtere den slags. 3D-studio
kan benytte mange computere i netværk til rendering. Den
sender data til de andre på nettet som så (som slaves)
regner og sender resultaterne tilbage. Ganske effektivt.

Man kan sagtens forestille sig et lille program som kan
gøre dette automatisk over et netværk. Om det findes ved
jeg ikke :(

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Søren Hansen

Dato : 05-01-05 15:07

Det var faktisk også til redering at jeg har en krise, det er dog i Solid
Edge.

Flere tanker ønskes

Søren

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 05-01-05 15:21

Hej!

Søren Hansen wrote:

> Det var faktisk også til redering at jeg har en krise, det er dog i Solid
> Edge.

Du kunne jo maile deres support og høre dem ad :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Søren Hansen

Dato : 05-01-05 15:40

Øhhh jeg arbejder hos den danske forhandler af Solid Edge

Mvh Søren

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 05-01-05 15:50

Hej!

Søren Hansen wrote:

> Øhhh jeg arbejder hos den danske forhandler af Solid Edge

Så burde du jo vide om programmet kan networkes... :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 05-01-05 15:52

> Øhhh jeg arbejder hos den danske forhandler af Solid Edge

Burde du så ikke selv vide det? Eller dine kolleger?

Fra : Søren Hansen

Dato : 05-01-05 15:57

Det kan det ikke sådan lige hvad vi kan finde ud af, men det kunne jo være
at der fandtes et eller andre lille prog

Mvh Søren

Fra : G.B.

Dato : 05-01-05 16:18

"Søren Hansen" <hansen@stream-design.com> skrev i meddelelsen

> Det kan det ikke sådan lige hvad vi kan finde ud af, men det kunne jo
> være at der fandtes et eller andre lille prog

Køb dog et MoBo med dual processor, så er du ude over det problem...

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Anders Lund

Dato : 05-01-05 18:28

G.B. wrote:
> Køb dog et MoBo med dual processor, så er du ude over det problem...

Hvis programmet altså understøtter flere processorer....

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : G.B.

Dato : 05-01-05 21:42

Anders Lund <anders@andersonline.dk> skrev i meddelelsen news:crh8g9$1o66$1
@news.cybercity.dk:

> Hvis programmet altså understøtter flere processorer....

Ja, men hvis det ikke gør, hjælper det vel heller ikke at lave et array af
flere PC'er.

Fra : Anders Lund

Dato : 05-01-05 22:44

G.B. wrote:
> Ja, men hvis det ikke gør, hjælper det vel heller ikke at lave et array af
> flere PC'er.

Næ, men du fik det til at lyde som om at det var løsningen på problemerne.

En anden ting er at 2 processorer måske ikke er særlig attraktivt. Det
giver jo kun dobbelt hastighed, hvor 20 processorer nok er nærmere det
antal Søren Hansen ønsker. Men til forsøge med, er det da en vej frem. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-01-05 15:30