Logitech Cordless Desktop MX bluetooth "#¤~
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 04-01-05 21:39

Hejsa

Er der andre der har sådan et Logitech-sæt, som også har problemer med
at få forbindelse til skidtet ved opstart?

Her er det sådan, at hvis man ikke er klar ved maskinen, når Windows
viser sin login-skærm (altså man er klar til at flytte på musen eller
trykke på tastaturet forholdsvis hurtigt efter, at skærmen vises), så
kan man risikere slet ikke at kunne få forbindelse med en genstart som
nødvendig konsekvens.

Det er for at sige det på godt dansk !#&#!-irriterende at skulle
genoprette forbindelsen mellem mus/tastatur og modtageren gang på gang
på gang.

Er det et driver-problem eller sådan et-eller-andet simpelt, eller er det
sæt bare noget ragelse?

Forresten, maskinen kører Windows XP Pro.

--
Mvh.
/Thomas

Fra : Kurt Lund

Dato : 04-01-05 22:12

"Thomas Lindgaard" <thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sæt bare noget ragelse?
>
> Forresten, maskinen kører Windows XP Pro.

Hej
Jeg har Logitech´s DiNovo tastatur og mus der også køre med bluetooth,
og jeg havde samme problem, indtil jeg slettede bluetooth softwaren siden
har det virket perfekt.
Det er kun bluetooth softwaren der skal væk ikke setpoint, jeg synes bare
det er utrolig at man giver så mange kr.
for det og så virker det ikke optimalt.
Det er deres Hub der er sløv i betrækket, der er lidt mærkeligt at alle
andre kan bluetooth Hub der virker
bare ikke Logitech.
Der skulle være kommet en ver 2 af mit sæt som skulle koble hurtigere til,
meeen jeg tvivler.

Kurt

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 06-01-05 21:58

On Tue, 04 Jan 2005 22:12:04 +0100, Kurt Lund wrote:

> Det er kun bluetooth softwaren der skal væk ikke setpoint

Æhm... ikke forstået. Hvordan kan mus/tastatur kommunikere med hubben,
hvis du fjerner bluetooth? (Der må være noget jeg har misforstået :)

--
Mvh.
/Thomas