Printer til kager
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-01-05 23:08

En bekendt har i dag meddelt, at hun søger en printer, hvor man kan sætte
farvepatroner i, som er fyldt med frugtfarve, som man bruger til at farve
konfekt m.m. med.
På hendes arbejde har de haft en sådan printer og de havde forbindelse med
en, som kunne skaffe patronerne fra Italien. Pgl. er dog pist forsvundet og
nu har de ikke flere patroner (printerens mærke er ukendt).
De har noget specielt papir, som de printer på og lægger ovenpå lagkager og
lign.
Nogen der kender sådan en printer?
Hun har fået at vide, at en ip3000 skulle kunne det (må vel være en Canon),
men det synes jeg ikke, at jeg kan finde noget om nogen steder.

Kurt

Fra : Henrik Weigelt

Dato : 04-01-05 00:02

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> farvepatroner i, som er fyldt med frugtfarve, som man bruger til at farve

Denne side beskriver teknikken og har adresse på en leverandør nederst:
http://www.bager-kim.dk/tips/spiselig_billed.htm

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-01-05 21:05

"Henrik Weigelt" <henrik@weigelt.[DK]> skrev i en meddelelse
> "Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> skrev i en meddelelse
>
> Denne side beskriver teknikken og har adresse på en leverandør nederst:
> http://www.bager-kim.dk/tips/spiselig_billed.htm

Jamen så tyder noget jo på, at det er i retning af Canon printere der skal
undersøges nærmere.
Jeg takker mange gange og har straks sendt linket videre.

Kurt