Hvordan ser kabinettet ud på en Medion Lif~
Fra : Ukendt

Dato : 03-01-05 22:13

Hej alle sammen...

Hvordan ser kabinettet ud på en Medion Life PC 3080 fra Telebutikken ?

Jeg har købt sådan en krabat, men jeg vil være 100 % sikker på at kabinettet
af den sædvanlige "næsten-lydløse" type. Ellers vil jeg returnere den.
http://tinyurl.com/54kso
(Kabinettet afviger fra det viste billede.)

Men jeg kan kun returnere den hvis den er i ubrudt emballage !?!

Hvis der er en venlig sjæl der har denne model, ville jeg være meget glad,
hvis vedkommende ville sende et billede.

På forhåan tak.

VH Henrik
spam snabel-a byggecenter dot com

Fra : Finn og Angela

Dato : 03-01-05 23:41

"H. Johansen" <henrik-snabel-a-duls-punktum-dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle sammen...
>
> Hvordan ser kabinettet ud på en Medion Life PC 3080 fra Telebutikken ?

Mener det er samme model som "medion Titanium 8080Xl":

http://www.pcwelt.de/news/hardware/discounter/35694/

Hilsen Finn

Fra : news

Dato : 04-01-05 09:44

> Mener det er samme model som "medion Titanium 8080Xl":
>
> http://www.pcwelt.de/news/hardware/discounter/35694/

Det mener jeg også, men jeg er ikke 100 % sikker.
og det vil jeg gerne være før jeg pakker dyret op.

VH Henrik ( der nu er på arbejde)