MSN Webkamera
Fra : Agemam

Dato : 03-01-05 18:59

Hej NG

For nyligt købte jeg et MSN Webcam i Netto. Jeg er lidt på den, for jeg kan
ikke finde den skive der fulgte med. Er der nogen mulighed for at man kan
hente driveren til kameraet på net? I så fald hvor?
Jeg har nemlig forsøgt og forsøgt, men desværre uden held =(

Regards
Agemam

Fra : Sander

Dato : 03-01-05 19:05

Kunne hjælpe lidt hvis du skrev hvad kameraet hedder.
Sander.

Fra : Agemam

Dato : 03-01-05 19:18

> Kunne hjælpe lidt hvis du skrev hvad kameraet hedder.

Det eneste der står på det er MSN Messenger og det er sort

Fra : Kludder

Dato : 03-01-05 19:48

Hej
> [...]
> hente driveren til kameraet på net? I så fald hvor?
> Jeg har nemlig forsøgt og forsøgt, men desværre uden held =(

Ved ikke om det kan bruges.. Men her
http://www.biromsoft.com/webcam/software/msn-webcam.html

Fra : Agemam

Dato : 03-01-05 20:04

>Ved ikke om det kan bruges.. Men her

Desværre ikke =(

Men tak

Fra : Per Nielsen

Dato : 03-01-05 23:29

Agemam wrote:
> Desværre ikke =(

Måske kan du finde ud af lidt mere med programmet Everest Home Edition. Jeg
kan f.eks. se mit Logitech QuickCam Pro 4000 som tilsluttet USB enhed.

http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3

Og hvis linket brækker:

http://tinyurl.com/4vvge