Computerbutik i Malmø ?
Fra : DFGG

Dato : 02-01-05 22:11

Jeg tager ofte til Malmø men det er ikke lykkedes mig at finde nogle
discountbutikker med hardware. Kender i nogle ?

Fra : Brizz

Dato : 02-01-05 22:41

> Jeg tager ofte til Malmø men det er ikke lykkedes mig at finde nogle
> discountbutikker med hardware. Kender i nogle ?

JME data, Själbodgatan 2
Så ligger der også en butik lige ved Dalaplan. Kan ikke huske hvad den
hedder men den ligger lige ved torvet.

Jeg handler for meste når jeg er i DK men hvis det er akut og jeg ikke har
tid til at tage til DK bruger jeg JME data. Har altid fået god service
deroppe. Du kan holde i Caroli P-hus lige ved siden af. Bare husk at tage
din radio ud af bilen..ellers er der andre der gør det for dig

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Brian Lund

Dato : 02-01-05 22:50

> [...]
> deroppe. Du kan holde i Caroli P-hus lige ved siden af. Bare husk at tage
> din radio ud af bilen..ellers er der andre der gør det for dig

OT og det hele:

Så du bor i Sverige? - Jeg tror nok OP bor i Danmark, men ofte er i
Sverige... Som jeg forstår det...
Men hardware er da ikke billigere der ovre, eller er det? (Vel slet ikke
siden du handler i DK ;))

Brian

Fra : Brizz

Dato : 02-01-05 23:50

> OT og det hele:

Ja det må du nok sige

> Så du bor i Sverige? -

Ja jeg gør.

Jeg tror nok OP bor i Danmark, men ofte er i Sverige... Som jeg forstår
det...

Sådan forstår jeg det også.

> Men hardware er da ikke billigere der ovre, eller er det? (Vel slet ikke
> siden du handler i DK ;))

Nej det er meget det samme synes jeg. men plejer altid at tage et smut forbi
datatel i folehaven på vej hjem.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 03-01-05 13:56

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> writes:

> [...]
>
> Sådan forstår jeg det også.

> Nej det er meget det samme synes jeg. men plejer altid at tage et smut forbi

Min oplevelse af det (mens jeg boede i Malmö [Hermodsdal, for
kenderne]), er at HW priserne er højere i Sverige end i Danmark. Det
eneste som kunne betale sig, var at købe CD/DVD medier i Sverige.

Kai

Fra : Brizz

Dato : 03-01-05 14:04

> Min oplevelse af det (mens jeg boede i Malmö [Hermodsdal, for
> kenderne]), er at HW priserne er højere i Sverige end i Danmark. Det
> eneste som kunne betale sig, var at købe CD/DVD medier i Sverige.

Så bor vi i næsten samme område...eller der hvor du boede
Køber også tit medier herovre.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Helstrup

Dato : 03-01-05 18:24

har fra tid til anden brugt Kylning.com som er svensk