Nyt Grafikkort--Hvilket
Fra : Casper

Dato : 02-01-05 18:38

Hej
Min søn står og skal investere i et nyt grafikkort til sin computer..
Han elsker at spille og nu er det gamle blevet for sløvt.
Resten af maskinen er up to date, men er i tvivl om hvilket kort man får
mest ud af.
Han har 1500 kr som han vil bruge på det.
Håber på nogle gode tilbage meldinger.
Hilsen Casper

Fra : Nicolai

Dato : 02-01-05 18:59

> Han har 1500 kr som han vil bruge på det.

6600GT. Så nemt kan det siges.

Fra : Anders pedersen

Dato : 02-01-05 19:59

On Sun, 2 Jan 2005 18:37:38 +0100, Casper wrote:

> [...]
> mest ud af.
> Han har 1500 kr som han vil bruge på det.

Grafikort gruppen er
dk.edb.hardware.grafikort

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 02-01-05 21:25

Grafikort gruppen er
dk.edb.hardware.grafikort

Kan ikke finde gruppen når jeg søger på den..?!

--
120104152372@"fjern-dette"esenet.dk

Fra : Esben

Dato : 02-01-05 21:32

"Daniel Nielsen" <120104152372@"fjern-dette"esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Grafikort gruppen er
> dk.edb.hardware.grafikort
>
> Kan ikke finde gruppen når jeg søger på den..?!

dk.edb.hardware.grafikkort

--
Esben

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 03-01-05 12:19

dk.edb.hardware.grafikkort
--
Nope, virker stadig ikke..kan jeg have blokeret den i indstillingerne? eller
andet så den ik viser sig for mig?

/DN

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-01-05 13:28

Daniel Nielsen wrote:

> dk.edb.hardware.grafikkort
> --
> Nope, virker stadig ikke..kan jeg have blokeret den i
> indstillingerne? eller andet så den ik viser sig for mig?

Prøv at opdatere gruppelisten. Der er yderligere hjælp at hente i
gruppen for din news-klient, så jeg sætter FUT til
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Jesper G. Poulsen