2 min elektronisk tavshed
Fra : Ukendt

Dato : 01-01-05 19:53

Jeg ved det er OT
MEN

Andes F har opfordret til 2 min tavshed i morgen den 2/1-2005 kl 1400

Det syndes jeg vi skal støtte op omkring og være elektronisk stille på det
tidspungt .

Fra : Brizz

Dato : 01-01-05 19:56

> [...]
>
> Andes F har opfordret til 2 min tavshed i morgen den 2/1-2005 kl 1400
>
> Det syndes jeg vi skal støtte op omkring og være elektronisk stille på det

Seriøst???

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-05 20:15

> Seriøst???

jeg ved ikke lige hvad du mener men det er seririjøst at han har sagt det
.... han har lavet en 200% LIVE nytårstale
Og jeg SYNDES vi skal støtte op
det nytter ikke en skid i forhold til din sjæl/kama elelr hvad ved jeg hvis
du bare holde kæft men ikke ellektronisk kæft.
At skrive noget ... at læse noget i det tidsrum er det samme som ikke at
følge hans opfordring.
Og jeg er ikke venstre mand jeg er i opputisition men syndes han ahr kommet
emd et godt forslag ..... så også elktronisk tavshed ...
Ingen mails ingen SMS .... vær tavst !

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 01-01-05 21:02

Kai LJ. Rasmussen wrote:

> [...]
> Og jeg er ikke venstre mand jeg er i opputisition men syndes han ahr
> kommet emd et godt forslag ..... så også elktronisk tavshed ...

Det var bedre at du solge din PC og sendte pengene til Røde Kors.

Så slipper vi da for dit spammeri.
--
Mogens.

Fra : Brian Lund

Dato : 02-01-05 03:52

> det nytter ikke en skid i forhold til din sjæl/kama elelr hvad ved jeg
hvis
> du bare holde kæft men ikke ellektronisk kæft.

Nå på den måde...
Hva, du må sku købe min sjæl og leje mit karma for min skyld!
Jeg har ikke noget at bruge det til alligevel!

Så længe jeg har min forstand, min bevisthed og min fulde førlighed er jeg
skam en glad mand!

Jeg kender ikke nogen af de omkomne, jeg kender ikke nogen der kender nogen
af de omkomne...
Der er ting der hjælper folk der nede _mere_ end at "holde kæft" - nemlig at
donere penge!

Brian

Fra : Kludder

Dato : 01-01-05 20:03

Hej
"Kai LJ. Rasmussen" <kai snabel-a abou dot dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Andes F har opfordret til 2 min tavshed i morgen den 2/1-2005 kl 1400
>
> Det syndes jeg vi skal støtte op omkring og være elektronisk stille på det

Ja, i han's nytårs Tale..

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-01-05 20:55

Kai LJ. Rasmussen skrev :
> [...]
>
> Andes F har opfordret til 2 min tavshed i morgen den 2/1-2005 kl 1400
>
> Det syndes jeg vi skal støtte op omkring og være elektronisk stille på

Du er for latterlig - og så i alle de nyhedsgrupper - pas på der ikke bliver
klaget til din udbyder for alt det shit du lukker ud.

* PLONG * lige i kill filtret med dig

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 01-01-05 23:45

Og så bliver alting bare bedre eller hvad?

Ja det er er trist, men life goes on. Skal vi holde 2 min. stilhed på
motorvejen? eller hvad?

alt er sgu efterhånden så klistret og påtvungen næstekærlighed.... BVADR.

- hvis du virkelig vil hjælpe så tag til østen med en bulldozer og begynd at
skrabe lig sammen, så vi undgår epidemier,
der i yderste konsekvens breder sig til resten af kloden.

- i min verdensopfattelse, så er det, uanset hvor slemt det er for dem det
går udover, naturens måde at holde "bestanden"
nede på.

- det er helt OT, men nogle gange skal jeg bare ud med det.

god påske

Fra : Moulder

Dato : 02-01-05 09:57

> Ja det er er trist, men life goes on. Skal vi holde 2 min. stilhed på
> motorvejen? eller hvad?

Der er snak om elektronisk stilhed..
Hvad har det med stilhed på motorvejen at gøre..??

> alt er sgu efterhånden så klistret og påtvungen næstekærlighed.... BVADR.

Ja det er da forfærdelig hvis du skal bekymre dig om de over 150.000
ofre og deres efterladte..hva'..???
Du har jo nok i dig selv, ik'..??

> - i min verdensopfattelse, så er det, uanset hvor slemt det er for dem det
> går udover, naturens måde at holde "bestanden"
> nede på.

Det er da den mest lamme udtalelse af de udtalelser du er kommet med.

> - det er helt OT, men nogle gange skal jeg bare ud med det.

Det er ikke bare OT..det er da fuldstændig usmagelig at
komme med sådanne udtalelser.

Moulder

Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 02-01-05 14:12

OG?

Jeg siger hvad jeg mener.

Det ER tragisk for dem det går ud over. Der skal jeg endelig ikke
misforståes, MEN jeg mener at vi
mange gange sidder og hyler op over ting vi alligevel ikke kan gøre noget
ved. Hvis ikke der var røget vestlige
turister med i købet, så tror jeg næppe at vesten gad bekymre sig om asien.

Jeg siger ikke jeg har nok i mig selv, og jeg skam også følelser for andre
mennesker, og ville sikkert også
blive utroligt ked af det, hvis jeg mistede nogen på den konto, MEN vi kan
altså ikke blive ved med at holde
2 min. stilhed hver gang nogen dør.

Der dør tusinder af både børn og voksne i afrika hele tiden, men derfor
holder vi jo ikke 2 min. stilhed af den
grund.

Så jeg mener stadig hvad jeg siger. Hvis du synes jeg er en idiot, så fred
være med det. Prøv at se tingene i
et lidt større perspektiv. Vi er stadig dyr, og naturen går sådan set ikke
op i, om vi er mennesker eller hunde.

Skal vi alle sammen holde stille 2 minutter på vejene? Det er da ikke en
pind anderledes end alt mulig andet.

- gå i kirke og bed for de efterladte. Eller tag ned og hjælp til.

Og tak til Brizz for bryde den elektroniske stilhed!

Igen, skal det ikke ses som om, at jeg er en kynisk skiderik, der ikke
tænker på andre end mig selv, MEN
jeg har intet forhold til de mennesker det er gået udover, og kan som sådan
kun se det som synd, og en skam
der døde sikkert en masse gode mennesker, men sidde og tude over det kan jeg
altså ikke. Beklager.

/Morten

Fra : Moulder

Dato : 02-01-05 14:33

"Morten Linder (2600)" <morten@linder.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sådan kun se det som synd, og en skam
> der døde sikkert en masse gode mennesker, men sidde og tude over det kan

Du er sgu' da lige til at brække sig over...
De ting du giver til kende her... Og så skriver du sgu' bagefter
at det ikke er fordi du er en kynisk skiderik...
Du er sgu' da sølle..

Sidde og tude over det kan du ikke nej.. Det er heller ikke det der er
meningen
med de 2 min. stilhed. Det er et spørgsmål om respekt for både døde og
efterladte.

Det du selv og fjolset Brizz har gang i, er virkelig en provokation af
dimensioner...

Tænk for fanden da på alle de mennesker der er berørt af dette.

Hvis du/I ikke vil følge denne opfordring er det selvfølgelig jeres valg,
men du/I
sidder faktisk og tilsviner alle de pårørende med jeres kyniske udtalelser.
Fy for satan.

Fra : Brizz

Dato : 02-01-05 14:38

> [...]
> men du/I
> sidder faktisk og tilsviner alle de pårørende med jeres kyniske

Du er vel også typen der spørger hvor højt du skal hoppe når du blevet bedt
om at hoppe?
Dig kan jeg sq ikke tage seriøst!

Mvh Brian

Fra : Moulder

Dato : 02-01-05 14:48

> Du er vel også typen der spørger hvor højt du skal hoppe når du blevet
> bedt
> om at hoppe?
> Dig kan jeg sq ikke tage seriøst!
>
> Mvh Brian

Det har intet at gøre med at adlyde andre..
Det har noget at gøre med respekt for andre mennesker..
Men det overstiger åbenbart din hjerne, sørgelige fjols.

Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 02-01-05 17:31

Bistandsklient

Fra : Ncc

Dato : 02-01-05 15:26

> "Morten Linder (2600)" <morten@linder.dk> skrev i en meddelelse
SNIP

> Du er sgu' da lige til at brække sig over...
> De ting du giver til kende her... Og så skriver du sgu' bagefter
> at det ikke er fordi du er en kynisk skiderik...
> Du er sgu' da sølle..

SNIP

Hr. Moulder

Inden du kammer helt over i din selvretfærdige og selvhøjtidelige harme, så
prøv at læs lidt i denne tråd(news:cqv40b$pjn$1@news.net.uni-c.dk) , hvor du
vil se at der er andre der synes at der er grænser for hvor meget vi skal gå
i selvsving over katastrofen - som vitterligt _er_ en katastrofe, ingen
tvivl om det.

Nc
Som måske ikke synes at denne snak hører hjemme i denne gruppe?!

Fra : Henning

Dato : 02-01-05 15:57

> [...]
>i selvsving over katastrofen - som vitterligt _er_ en katastrofe, ingen

Fyrværkeriulykken i Kolding blev også omtalt som en "katastrofe" - her
døde een mand, mens han udførte sit arbejde. Tragisk ja, katastrofe
nej. Lige nu er ~150.000 mennesker døde i Asien og omegn, katastrofe?
Hvor mange dør af sult hvert år i Afrika - katastrofe? Hvor mange
mennesker bliver slået ihjel i USA hvert år - katastrofe?
Hvem sætter normen for en katastrofe?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Hobert Idiart

Dato : 02-01-05 15:56

Morten Linder (2600) wrote:

> [...]
> være med det. Prøv at se tingene i
> et lidt større perspektiv. Vi er stadig dyr, og naturen går sådan set ikke

Mennesket er ikke et dyr!
At du og mange andre mennesker så alligevel opfører sig som dyr, må
skyldes manglende intelligens, dyrkelse af Satan eller mangel på god
opdragelse.

Fra : preben nielsen

Dato : 02-01-05 16:30

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Mennesket er ikke et dyr!
> At du og mange andre mennesker så alligevel opfører sig som dyr,
> må skyldes manglende intelligens, dyrkelse af Satan eller mangel
> på god opdragelse.

LOL.

FUT: dk.snak.vittigheder

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Hobert Idiart

Dato : 02-01-05 16:41

preben nielsen wrote:
> "Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> LOL.
>
> FUT: dk.snak.vittigheder

*PLONK*

Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 02-01-05 17:31

hvor uintelligent er du?

mennesket er et pattedyr. Hvad enten du bryder dig om det eller ej.

At vi er udstyret med en anden form for intelligens end hunde, der render og
skider på græsplænen
er hvad det er. Men dyr - det er vi.

/Morten

Fra : Hobert Idiart

Dato : 02-01-05 20:24

Morten Linder (2600) wrote:
> [...]
>
> mennesket er et pattedyr. Hvad enten du bryder dig om det eller ej.
>
> At vi er udstyret med en anden form for intelligens end hunde, der render og

Tal for dig selv!

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 03-01-05 20:22

Hobert Idiart wrote:

> Tal for dig selv!

Du er nu altså sjov. Så hvorfor respekterer du ikke FUT'et preben lavede
til dk.snak.vittigheder? Det er da en synd at lade sådanne guldkorn gå
til spilde i grupper hvor det er OT

fut: dk.snak.off-topic

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Verner

Dato : 02-01-05 18:33

On 1 Jan 2005 23:45:23 +0100, "Morten Linder \(2600\)"
<morten@linder.dk> wrote:

>....Ævlebævle start
>alt er sgu efterhånden så klistret og påtvungen næstekærlighed.... BVADR.
>....Ævlebævle slut

Der er vel ikke meget andet at sige om Morten end: Føj for fanden..

Verner

Fra : Brizz

Dato : 02-01-05 14:01

> [...]
>
> Andes F har opfordret til 2 min tavshed i morgen den 2/1-2005 kl 1400
>
> Det syndes jeg vi skal støtte op omkring og være elektronisk stille på det

Det var nu ik?

Mvh Brian

Fra : Moulder

Dato : 02-01-05 14:13

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Det var nu ik?
>
> Mvh Brian

Så fik du gjort dig bemærket..Fjols..

Fra : Brizz

Dato : 02-01-05 14:24

> Så fik du gjort dig bemærket..Fjols..

Yep men jeg kan sq ikke tage det seriøst. Tragisk at det er sket ja... Men
synes sku det tager lidt overhånd alt det her.

Mvh Brian

Fra : Moulder

Dato : 02-01-05 14:38

> Yep men jeg kan sq ikke tage det seriøst. Tragisk at det er sket ja... Men
> synes sku det tager lidt overhånd alt det her.
>
> Mvh Brian

At du ikke kan tage det seriøst, og bryder 2 min. stilhed bare for at gøre
sig bemærket, siger i virkeligheden alt om dig.
Usympatiske idiot.

Fra : Brizz

Dato : 02-01-05 14:39

> At du ikke kan tage det seriøst, og bryder 2 min. stilhed bare for at gøre
> sig bemærket, siger i virkeligheden alt om dig.
> Usympatiske idiot.

Ingen tvinger dig til at læse hvad jeg skriver eller gør...
EOD!

Mvh Brian

Fra : Moulder

Dato : 02-01-05 14:51

> Ingen tvinger dig til at læse hvad jeg skriver eller gør...
> EOD!
>
> Mvh Brian

Jeg vil håbe du kun gør det for at forarge og provokere..
Det er forhåbentlig ikke din seriøse holdning,, Så snotdum er der
forhåbentlig ingen der er..

Fra : Brizz

Dato : 02-01-05 15:19

Åbenbart ikke alligevel

> Jeg vil håbe du kun gør det for at forarge og provokere..
> Det er forhåbentlig ikke din seriøse holdning,, Så snotdum er der
> forhåbentlig ingen der er..
Mest for at provokerer ja. men mener skam hvert et ord jeg har skrevet.
Sørgeligt vil jeg derimod sige det for dig at du ikke kan udtrykke dig uden
at skulle bruge nedladende ord om andre, som fx snotdum, idiot osv.. Men det
lærer du nok en dag

Mvh Brian

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-01-05 14:55

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse
> Det var nu ik?

ja, og jeg ærgrer mig over at jeg ikke var i nærheden af en pc på
daværende tidspunkt
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Brizz

Dato : 02-01-05 15:20

> ja, og jeg ærgrer mig over at jeg ikke var i nærheden af en pc på
> daværende tidspunkt
> --
§

Mvh Brian

Fra : Moulder

Dato : 02-01-05 19:11

> "Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse
>
> ja, og jeg ærgrer mig over at jeg ikke var i nærheden af en pc på
> [...]

Endnu en hjernedød...
Du må være fjolset Brizz' bror..
Sig det til de pårørende til dem her, hvem ved, måske kender du nogle af dem
:

Efternavn
Fornavn(e)
Alder
Bopæl

Andersen
Kirsten Elisabeth
50
København

Andersen
Niels Kildehave
46
Gentofte

Andreasen
Bruno
59
Nakskov

Andresen
John Flemming Keilo
54
Ålborg

Becker
Carsten Nikolaj
50
København Ø

Beevers
Beth
61
Højbjerg

Bergh
Liv
14
Dragør

Bergman
Lea Mona
60
Vallensbæk Strand

Bergman
Tom
62
Vallensbæk Strand

Bergmann
Casper
33
København N

Bergmann
Katja
37
Albertslund

Bihlet
Helle Elise
34
Brønshøj

Brudager
Joan
44
Gentofte

Cathinted
Syrene Siff Næss
27
København K

Christensen
Henry Christian
89
Phuket

Christiansen
Valther Løgstrup
50
Odense N

Donsrud
Finn Johannes
68
Dragør

Donsrud
Vibeke Brandt
59
Dragør

Drögenmüller
Jan
39
Herlev

Duangkanon
Eddahmani
30
Middelfart

Erichsen
Bent Rifbjerg
60
Skibby

Frivert
Niels Holmby
30
Hvidovre

Grüning
Carsten
44
Valby

Guldberg
Thomas Stig
44
Gentofte

Gylche
Hans Henri
55
Gentofte

Hansen
Flemming Mørk
47
Bangkok

Hansen
Hans Smedegard
49
Nørre Nebel

Hansen
Karsten
32
Frederikshavn

Hansen
Klaus
41
Sakskøbing

Hansen
Tim Flemming
37
Bangkok

Harder
Stefan Andersen
17
København S

Hare
Allan Uphoff
32
Ballerup

Harthimmer
Seetha
72
Vanløse

Herling
Robin
35
Haslev

Hermann
Peter
57
Thailand

Hermansen
Gunnar
80
Lyngby

Holm
John
61
Brøndby

Hontawattana
Chanya
8
København NV

Høybjerg
Anitta Bitten
56
Eskebjerg

Høybjerg
John Kæstel
53
Eskebjerg

Ibsen
Kurt
58
Frederiksberg

Jakobsen
Ivan
56
Esbjerg N

Jakobsen
Preben
65
Kolding

Jakubek
Krystyna
57
København S

Jakubek
Paul
67
København S

Jeerawat
Kieoklang
43
Glejbjerg

Jensen
Bjarne Willer
47
Bogense

Jensen
Britta Emma Hansine B.
48
Jyllinge

Jensen
Frank Bernhard Strunge
57
Højbjerg

Jensen
Inge Lise
56
Roskilde

Jensen
Kevin Boval
13
Helsingør

Jensen
Preben Glass
62
Jyllinge

Jensen
Tine Møller
50
København Ø

Joensen
Henrik
38
Belgien

Johansson
Jimmy Chaichar
11
København NV

Johansson
Ratcharin
27
København NV

Jørgensen
Finn
55
København S

Jørgensen
Lone Lajgaard
22
Skive

Jørgensen
Mogens Knud
60
Valby

Karsson
Folke
62
Kalundborg

Keil
Hans Jørgen
62
Singapore

Kjældgaard
Keld Pouli
58
Glejbjerg

Kjældgaard
Mads Kieoklang
3
Glejbjerg

Knudsen
Bendt
64
Søndersø

Knudsen
Else
74
Taastrup

Knudsen
Rasika Prasad
33
Søndersø

Knudsgaard
Kurt
58
Vejle

Koefoed
Edel Marie
77
Slagelse

Koefoed
Ole
43
Frederiksberg C

Koefoed
Yupin Intawan
29
Frederiksberg C

Kokoska
Jan
52
Nykøbing F

Krestensen
Hans-Erik Frederik
60
Ølsted

Krüger
Ebbe Scheel
59
Århus V

Kvetny
Kaj
67
Hørsholm

Larsen
Evald
39
København S

Larsen
Saengsri Phromsuri
31
København S

Larsen
Siriluk
46
Stenløse

Laursen
Hans Erik
62
Vejle

Lisbjerg
Birthe Brockenhuus
70
Ølstykke

Lorenzen
Kaj Ejnar
50
Vejle Øst

Madsen
Tommy Holmann
42
Kirke Hyllinge

Mortensen
Käthe
31
København NV

Møller
Kurt Axel
50
Thailand

Nielsen
Lone Drøscher
41
England

Nissen
Julius Jacob
74
Sønderborg

Olsen
Henrik
56
Helsinge

Olsen
Jenny Colding
55
Helsinge

Parris
Jesper
38
København Ø

Patee
Natakorn
9
København NV

Pedersen
Carl
63
Herlev

Pedersen
Hanne Grethe Pave
60
Odense C

Pedersen
Mona Leonhardt
63
Herlev

Pedersen
Svend Richard
62
Odense C

Person
Oliver Wedell
3
Rødovre

Petersen
Marina Praphit
40
Haslev

Phalawong
Thitapha
6
København S

Pierrot
Richard Thierry Denis
34
København Ø

Poulsen
Erik
57
Risskov

Povlsen
Kenneth
38
Vejen

Rasch
Pania Lee
30
udrejst/Bangkok

Rasmussen
Henrik Holmgaard
30
Viborg

Rasmussen
Jørgen Mads Vinther
58
Åbyhøj

Rasmussen
Sissel Holmegaard
16
Slagelse

Rathje
Marianne Holdt
40
Kirke Hyllinge

Ries
Olaf
63
København S

Rose
Michael
42
København

Rubeck
Henning
31
København NV

Rubeck
Nicoline
33
København NV

Schnell
Mogens
62
Bjert

Schwartz
Otto Dannefær
58
Frederiksberg

Seidelin
Maja Grønlund
26
København S

Skjelborg
Kenneth Rømer
38
Hillerød

Skjelborg
Line Rømer
12
Hillerød

Skjørbæk
Freja Alvilda
6
Egå

Skjørbæk
Sigurd Theobald
2
Egå

Skjørbæk
Thomas
33
Egå

Steffensen
Poul Erik
58
Århus C

Strøbæk-Bihlet
Sara
8
Brønshøj

Stubgaard
Tina
46
ukendt adresse

Svendsen
Jacob Kofod
28
Frederiksberg

Svendsen
Lisbeth Kofod
32
Frederiksberg

Svendsen
Regitze Kofod
3
Frederiksberg

Svendsen
Silas Kofod
4
Frederiksberg

Sørensen
Karna Agda
62
Glesborg

Sørensen
Lise-Lotte Toft
47
Nykøbing Mors

Vidavska
Anna
24
Hvidovre

Winther
Malene Juel
39
København Ø

Zacho
Tim Granskov
33
Frederikssund

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-01-05 20:04

> Endnu en hjernedød...

Ja den hjernedøde går under navnet Moulder når fjolset bliver ved med at
sende totalt off-topic indlæg

FUT dk.admin.netikette
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Brizz

Dato : 02-01-05 22:35

> Endnu en hjernedød...
> Du må være fjolset Brizz' bror..
> Sig det til de pårørende til dem her, hvem ved, måske kender du nogle af
> dem

*PLONK*

Mvh Brian

Fra : Laziter [9440]

Dato : 02-01-05 19:28

...med at skrive og skrive, det er forlængst overstået, verden går videre og
vi kan intet gøre for at ændre det.

Jeg ryster på hovedet af jer der bliver ved med at hakke på hinanden, det
fører absolut ingen steder hen..

/Benjamin