Nokia 6210? Værd at bytte sin 3330 med?
Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 21-05-01 17:45

..... eller er 6210 mon også lige så fejlbefængt som sin bror 3330 !?

--
____________ Venlig hilsen: Rasmus. ____________
2 Wheel Drive (2WD) er håbløst, selv på sandjord !!

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-05-01 17:57

" Rasmus A. Nielsen" <spectrus@get2net.dk> wrote in message
> .... eller er 6210 mon også lige så fejlbefængt som sin bror 3330 !?

Jeg har en 6210 og har på intet tidspunkt fortrudt det. Har ej heller fundet
nogen væsentlige bugs (udover den laver nogle sjove finurligheder når den
får et håndfri sæt sat til , men jeg har også 5.01 som bekendt blev kaldt
tilbage.)
udover det så er det en kanon telefon :)

/Dennis

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 21-05-01 18:20

"Dennis Pedersen" <mig@NOSPAMjyde.dk> skrev:

> udover det så er det en kanon telefon :)

Hvordan med størrelsen?
Den er jo lidt lang, er det nemt nok at få den gemt af vejen i skjorte
og jakke lommerne?

PS. Don't Think Sjofel!

--
Rasmus

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-05-01 22:11

> Hvordan med størrelsen?
> Den er jo lidt lang, er det nemt nok at få den gemt af vejen i skjorte
> og jakke lommerne?

Der er ingen problemer der :)

/Dennis

Fra : PHK

Dato : 21-05-01 18:58

" Rasmus A. Nielsen" <spectrus@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan med størrelsen?
> Den er jo lidt lang, er det nemt nok at få den gemt af vejen i skjorte
> og jakke lommerne?

Samme størrelse som 6150´eren men tyndere og lettere - ingen problem :)

Jeg bruger min i en brystlomme i en skjorte 20-25 timer om ugen med håndfri
bærbar - ingen problem :)

--
_
|_|

Fra : PHK

Dato : 21-05-01 18:57

"Dennis Pedersen" <mig@NOSPAMjyde.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tilbage.)
> udover det så er det en kanon telefon :)

Jeg har købt en 6210 og havde en 6150 før.

Eneste problem jeg er kommet omkring er en lidt dårligere forbindelse end
6150´eren, men det kan skyldes softwareversion, som er 4.36.

Nyeste version hedder 5.02, har jeg lige erfaret.

Jeg har ingen problemer med at få stemmestyring til at virke, og jeg bruger
den temmelig meget med en Bilka-bærbar håndfri. Det virker også udemærket
(bortset fra at Bilka-bærbar-håndfri er meget støjende når man kører på MC
og forsøger at snakke samtidig - det klarer Nokia´s originale bærbare
håndfri meget bedre).

3xxx kan jeg ikke sammenligne med, da jeg aldrig har brugt en.

--
_
|_|

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-05-01 11:08

PHK skrev:

>Nyeste version hedder 5.02, har jeg lige erfaret.

Mellem 4.36 og 5.02 er der nu 5.01, som meget hurtigt blev trukket
tilbage, på grund af flere dumme fejl. Nogle har dog nået at få den.
14 dage efter blev en 5.02 lanceret, den er fra 2. april 2001.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 22-05-01 13:25

> Mellem 4.36 og 5.02 er der nu 5.01, som meget hurtigt blev trukket
> tilbage, på grund af flere dumme fejl. Nogle har dog nået at få den.
> 14 dage efter blev en 5.02 lanceret, den er fra 2. april 2001.

Har du en side hvad det præcist er for nogle fejl?
Fordi hvis det kun er nogle små ubetydelige nogen så gider jeg simpelthen
ikke til at have bøvlet med at få min opgraderet :(

/Dennis

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-05-01 13:41

Dennis Pedersen skrev:

>Har du en side hvad det præcist er for nogle fejl?

Desværre, nej.

>Fordi hvis det kun er nogle små ubetydelige nogen så gider jeg simpelthen
>ikke til at have bøvlet med at få min opgraderet :(

5.01 blev trukket tilbage, det er den du har? Den ville jeg nok få
opgraderet lige meget hvad - der må være en grund til de trak den
tilbage.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Morten Thomsen

Dato : 22-05-01 16:22

Dennis Pedersen wrote:

> Har du en side hvad det præcist er for nogle fejl?
> Fordi hvis det kun er nogle små ubetydelige nogen så gider jeg simpelthen
> ikke til at have bøvlet med at få min opgraderet :(

Se min tidligere post: news:<3AF9A780.DDA23C6F@thomsenweb.dk>

Mvh
Morten Thomsen
This Message was sent from Morten Kargaard Thomsen
Come visit me @ http://www.thomsenweb.dk
Why is Australian beer served cold? So you can tell it from urine...

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 22-05-01 21:41

"Morten Thomsen" <thomsen@thomsenweb.dk> wrote in message

> Se min tidligere post: news:<3AF9A780.DDA23C6F@thomsenweb.dk>

........Hvordan er det så lige en inkarneret Udkig Ekspress bruger får et
sådan msg id til at bliver forståeligt for udkig? ;)

/Dennis

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-05-01 21:41

Dennis Pedersen skrev:

>.......Hvordan er det så lige en inkarneret Udkig Ekspress bruger får et
>sådan msg id til at bliver forståeligt for udkig? ;)

Hehe, det ved jeg ikke (bruger selv Agent), men jeg har for nogen tid
siden bikset den her sammen:

http://news.fergusons.dk/
Der kan du indtaste msg-id'en, eller du kan gå direkte:
http://news.fergusons.dk/3AF9A780.DDA23C6F@thomsenweb.dk

Servicen virker både med og uden <> foran og andre finurligheder.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 22-05-01 22:03

> Hehe, det ved jeg ikke (bruger selv Agent), men jeg har for nogen tid
> siden bikset den her sammen:

Mange tak :)

/Dennis