Hjælp til køb af god budget pc
Fra : karsten

Dato : 30-12-04 14:59

Hej

Jeg skal have ny computer
CPU
Bundkort
RAM
Kabinet
Grafikkort
Og det skal være rimelig støj svagt, computeren skal bruges til 3D spil som
det tungeste.

Jeg vil meget gerne have nogle forslag og meget gerne med mange detaljer,
måske links til nogle sider hvor de forslag forskellige konfigurationer.

På forhånd tak

Fra : Søren Blom

Dato : 30-12-04 15:05

"karsten" <karstenkousgaard@hotmail.com> skrev
> [...]
> måske links til nogle sider hvor de forslag forskellige konfigurationer.

Prøv at oplys dit budget, det gør det lidt nemmere at hjælpe dig, ellers kan
der hurtigt sættes en maskine sammen til 20000 kr. eller mere

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : karsten

Dato : 30-12-04 16:04

Jeg er ikke helt sikker på prisen, men omkring 4-5000

Fra : M@B

Dato : 30-12-04 16:47

"karsten" <karstenkousgaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er ikke helt sikker på prisen, men omkring 4-5000
>----------------------------
http://www.prcdata.dk/page.asp?screen=1122 og så har du en 600 kroner til
et grafikkort.Ikke den vildeste maskine,men til prisen et udmærket køb.

Mvh Michael Bach.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-12-04 21:33

M@B wrote:

> http://www.prcdata.dk/page.asp?screen=1122 og så har du en 600 kroner
> til et grafikkort.Ikke den vildeste maskine,men til prisen et
> udmærket køb.

Jeg er ikke helt sikker på at linket virker... :-/

Jesper G. Poulsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-12-04 15:43

Jesper G. Poulsen wrote:

> Jeg er ikke helt sikker på at linket virker... :-/

Virker fint her

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-12-04 15:59

Jan Vestergaard wrote:

> Virker fint her

Det fører nu ikke til en maskine der passer med oplysningerne om
budgettet.

Jesper G. Poulsen

Fra : Jakob

Dato : 31-12-04 16:19

> Det fører nu ikke til en maskine der passer med oplysningerne om
> budgettet.

Du skal kigge i højre side af vinduet, der er en maskine til 2600 så
vidt jeg husker

Hygge

Jakob

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-12-04 17:01

Jakob wrote:
> Du skal kigge i højre side af vinduet, der er en maskine til 2600 så
> vidt jeg husker

Det er der også

Men reklamen skifter en gang imellem, så det er ikke hver gang man kommer
ind på siden, at den er der - men så skal man bare lige vente et par
minutter til den skifter igen.....

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-01-05 02:04

Jakob wrote:

> Du skal kigge i højre side af vinduet, der er en maskine til 2600 så
> vidt jeg husker

Det stemmer stadig ikke med budgettet.

Jesper G. Poulsen