Driver til MuVo mp3 afspiller
Fra : Starup

Dato : 29-12-04 22:06

Hej

Jeg har lige købt en Creative MuVo mp3 afspiller med 256 ram i elgiganten
til datteren. Desværre smed hun driverdisken ud sammen med indpakningen så
nu kan hun ikke brugen den sammen med sin PC der har win98se. Jeg har søgt
alle vegne på nette men kan ikke finde nogen, heller ikke hos Creative. Hvis
nogen har denne driver CD og vil maile mig driveren vil jeg blive meget
glad.

Hilsen Jan

bemærk "dette skal væk" fra mailadressen.

Fra : K E Nielsen

Dato : 29-12-04 22:49
Fra : Davidsen

Dato : 29-12-04 22:54

"Starup" <janulla@"dette skal væk"hjortegaarden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alle vegne på nette men kan ikke finde nogen, heller ikke hos Creative.
> Hvis nogen har denne driver CD og vil maile mig driveren vil jeg blive

Denne er engelsk, men kan måske bruges?
http://www.opendrivers.com/driver/212029/Creative-MP3-Player-NOMAD-MuVo.html

Mvh
Davidsen