KVM Switch
Fra : Hans-Peter Nielsen

Dato : 29-12-04 18:54

Hejsa
Jeg har brug for lidt hjælp til en Linxcel KVM Switch PCS-102.
Jeg har ingen manual til denne, så hvordan skal dip-switch stå, og hvad er
hotkey kobination, for at man ikke behøver at skifte på den manuelle knap?
Håber nogen har en løsning.

Mvh. Hans-P, Nielsen

Fra : Diablo

Dato : 30-12-04 09:24

Har selvv en kvm switch og jeg bruger følgende kombination til at skifte
mellem pcér:

dobbeltklik scroll lock og derefter det computer nummer på tastaturet som du
ønsker.

Mvh. Diablo

Fra : Hans-Peter Nielsen

Dato : 30-12-04 15:28

Tak, men det virker ikke her. Er det samme type du har? Hvis ja, kan du da
sige hvordan dip-switch stå.

Mvh. H.P.

Fra : Bo Andersen

Dato : 30-12-04 19:04

På min er det 2x ctrl og så nummer 1-2-3-4'
for computer 1-2-3-4

-Bo-

Fra : Diablo

Dato : 31-12-04 09:54
Fra : Hans-Peter Nielsen

Dato : 05-01-05 12:56

Har fundet løsningen:
Alt+Ctrl+Shift, slip disse -tryk nr. for indgang (1-2), tryk Enter.

Tak til alle der har prøvet at hjælpe.

Mvh. Hans-Peter

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 05-01-05 13:09

Hej!

Hans-Peter Nielsen wrote:

> Har fundet løsningen:
> Alt+Ctrl+Shift, slip disse -tryk nr. for indgang (1-2), tryk Enter.
>
> Tak til alle der har prøvet at hjælpe.

Damn hvor besværligt. Kan man ikke bare trykke to gange på Control for skift?
Det kan man da på både min og een af mine venners KVM switche (ikke ens fabrikat) :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader