Indbetalig af moms
Fra : GiWeo

Dato : 13-02-05 10:58

Hejsa

Jeg har startet virksomved på 1/1 - man har INETET hør vedr. betalig
af mons.

Jeg har pr 1/1-05 fået CVR-nr

Giver de snart lyd fra sig ??

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Anders Christensen

Dato : 13-02-05 11:14

GiWeo wrote:
> Hejsa
>
> Jeg har startet virksomved på 1/1 - man har INETET hør vedr. betalig
> af mons.
>
> Jeg har pr 1/1-05 fået CVR-nr
>
> Giver de snart lyd fra sig ??

Jeg vil gå ud fra at du skal indbetale moms kvartalsvis, det skulle jeg
da jeg startede.
Dvs at du så skal indbetale momsen for 1. kvartal senest 10. maj.
Hvad står der på dine registeringspapirer om moms?

Men hvis du er i tvivl, så ring da og spørg dem

Fra : Holst

Dato : 13-02-05 11:26

GiWeo wrote:

> Jeg har startet virksomved på 1/1 - man har INETET hør vedr. betalig
> af mons.
>
> Jeg har pr 1/1-05 fået CVR-nr
>
> Giver de snart lyd fra sig ??

Har du startet virksomhed 1/1, så vil du først skulle betale moms af
første kvartal (1/1 - 31/3), og denne moms skal betales sådan cirka den
10. maj. Du modtager sikkert i starten af april et girokort.

Fra : Jeroen

Dato : 13-02-05 16:17

Prøv at give dem din email addresse. Hver kvartal får jeg 2 emailer med
advarsel at der skal snart betales moms. Jeg sætter meget pris på denne
service!

Mvh

Jeroen