Told og Skat kalender
Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 11:38

Hej

Til alle jer (og mig selv) som har problemer med hvornår man skal betale
hvad til Told og Skat, er der en ret god intuitiv kalender på Told og Skats
hjemmeside.

Under "Virksomhed", findes en "Virksomhedskalender", denne sættes op efter
dit behov og ender ud i en pdf-fil, lige til at udskrive eller gemme på
harddisken.

Det var bare en info, jeg har selv haft megen glæde af den.

/karsten

Fra : Anders Christensen

Dato : 12-02-05 12:57

Karsten Madsen wrote:

> [...]
> harddisken.
>
> Det var bare en info, jeg har selv haft megen glæde af den.

Du kan vel ikke lige lokkes til at linke til den?

Fra : Anders Christensen

Dato : 12-02-05 12:58

Anders Christensen wrote:

> Du kan vel ikke lige lokkes til at linke til den?

Nevermind, google var igen bedre end toldskats egen søgefunktion.

http://kalender.toldskat.dk/

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 12-02-05 23:07

Anders Christensen <vladimirr@vladimirr.dk> wrote: