Fra en Nokia til en anden
Fra : kse

Dato : 12-02-05 08:28

Hejsa

Jeg har mig en Nokia 6100 men får her en af de nærmeste dage en Nokia 6230.
Nu er det sådan at på min Nokia 6100 ligger der en hulens masse beskeder som
jeg forfærdelig gerne vil have over på min nye Nokia 6230, sådan så man
stadig kan se hvem der har sendt dem. Der er også en del andet jeg gerne
vil have overført.

Kan det lade sig gøre? Hvis det kan hvordan?

Mvh.

Kenneth

Fra : MOS

Dato : 12-02-05 08:58

Nokia's PC Suite og et datakabel må kunne klare det.

Programmet kan downloades fra Nokia hjemmeside, og kablet kan købes på
nettet.

/MOS

Fra : kse

Dato : 12-02-05 10:35

> Nokia's PC Suite og et datakabel må kunne klare det.

Vil det sige at jeg skal have et datakable til hver af telefonerne? Kan man
klare det via IR fra en Nokia 6100?

> Programmet kan downloades fra Nokia hjemmeside, og kablet kan købes på
> nettet.

PC Suite kender jeg fra "gamle dage". Dengang virkede det bare ikke skide
godt.

> /MOS

Kenneth

Fra : MOS

Dato : 12-02-05 10:44

IR tager for lang tid.

Der er kommet nyere versioner af PC Suite siden dine
''gamle dage'.

Ved ikke om der er IR i en 6230, så er det også en mulighed.

Hvis du har tid nok, så brug IR forbindelsen, ellers så invester i et
datakabel.

Fra : kse

Dato : 12-02-05 10:50

> IR tager for lang tid.

Enig, det tager tid.

> Der er kommet nyere versioner af PC Suite siden dine
> ''gamle dage'.

Hvilken en skal man vælge? 5.8 eller 6.41?

> Ved ikke om der er IR i en 6230, så er det også en mulighed.

Det ved jeg heller ik, men der er Bluetooth.

> Hvis du har tid nok, så brug IR forbindelsen, ellers så invester i et
> datakabel.

Tid har jeg masser af men problemet er mere at få forbindelsen stabil. Jeg
kigger efter et datakabel.

Tak for hjælpen.

> /MOS

Kenneth