php 4.1.3, mssql parametre til stored proc~
Fra : Leif Neland

Dato : 12-02-05 03:15

jeg skal tilgå en extern mssql med stored procedures.

Jeg kan godt udføre en proc, der ikke har parametre, men hvis der skal
parametre til, skal man tilsyneladende bruge mssql_bind

Selvom online docs siger at den er available for php>=4.1.0 og jeg har
4.1.3. (Debian standard) så findes funktionen ikke. Hvad gør man så, udover
at compilere php4 selv, hvilket jeg gerne vil undgå.

show:_available_functions, der er disse mssql-funktioner til stede:

mssql_connect
mssql_pconnect
mssql_close
mssql_select_db