Telefonlåsekode?????
Fra : KH

Dato : 11-02-05 23:42

Hej!!

Jeg har fået min kammerats gamle S-E t610. Jeg vil så slette alle hans
kontakter/telefonnumre. Jeg bliver så bedt om en telefonlåsekode. Han har
den ikke, hvad gør jeg (ud over at slette dem enkeltvis)???

Klaus Høngaard
Klaus@FJERNHoengaard.dk

Fra : Maria

Dato : 12-02-05 00:06

Fri, 11 Feb 2005 23:42:09 +0100, KH <NoMail@For.Me> skrev:

> [...]
> kontakter/telefonnumre. Jeg bliver så bedt om en telefonlåsekode. Han har
> den ikke, hvad gør jeg (ud over at slette dem enkeltvis)???

Jeg har haft samme problem. Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvilken af
disse 3 muligheder det var:
1234
0000
9999

Men det var en af ovenstående jeg brugte.
--
Maria

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 12-02-05 05:53

> Jeg har fået min kammerats gamle S-E t610. Jeg vil så slette alle hans
> kontakter/telefonnumre. Jeg bliver så bedt om en telefonlåsekode. Han har
> den ikke, hvad gør jeg (ud over at slette dem enkeltvis)???

Ifølge manualen er koden 0000.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : KH

Dato : 12-02-05 07:06

Ja tak. Det var 0000. Og jeg havde ellers været igennem 1234 1111 9999 men
ikke 0000. Så mange tak!

Klaus Høngaard
Klaus@FJERNHoengaard.dk