Billedgalleri - nogle der kan anbefales?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 11-02-05 11:22

Jeg leder efter et billedegalleri til en hjemmeside - det skal være php og
det skal være til at gå til for en som mig der ikke selv kan skrive kode i
php. Funktionerne skal blot være at man kan uploade sit billede, knytte en
kommentar til billedet og evt. en katagori. Billederne skal så vises som
thumbnails og når man klikker på dem, så popper der et stort billede op.

Jeg har kigget lidt på www.hotscripts.com men der findes en del af den slags
og det kommer til at tage meget tid at gå dem alle igennem - så hvis nogen
her kender et gratis php script som kan anbefales, så vil jeg bilve glad for
et tip.

På forhånd tak.

--
MVH Thomas