InnerHTML
Fra : Sten Bang-Christense~

Dato : 10-02-05 19:04

Hej,

Jeg vil gerne modificere en <TD> via js/InnerHTML - skal gerne kunne
manipulere med det indhold der findes, men hvordan får jeg
InnerHTML-objektet ind i en strengvariabel - for derefter at kunne
"InnerHTML=ModificeretStrengVariabel"

På forhånd tak,
/Sten

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Sten Bang-Christensen

Fra : Sten Bang-Christense~

Dato : 10-02-05 20:35

"Sten Bang-Christensen" <revo@12move.dk> wrote in message
> [...]
> manipulere med det indhold der findes, men hvordan får jeg
> InnerHTML-objektet ind i en strengvariabel - for derefter at kunne

Sorry, glem det, jeg må ha' lavet noget syntax-ged, for det er jo ligetil,
lod mig narre og troede man skulle objekt-konvertere eller andet...

mvh
Sten