Asus A8N-SLI Deluxe på lager.
Fra : Steen

Dato : 10-02-05 17:35

Til orintering for dem der forsøger at få fat i dette bundkort, så skynd
jer, Databutikken.com - pris med fors. 1182 kr.

Mvh Steen

Fra : John Doe

Dato : 10-02-05 22:21

Steen wrote:
> Til orintering for dem der forsøger at få fat i dette bundkort, så skynd
> jer, Databutikken.com - pris med fors. 1182 kr.
>
> Mvh Steen

Tak for tippet -bestilte straks!
Dog lidt leveringstid på AMD 3500+, 90 nm, men kun til 13/2 - fint!

Mvh Ole

Fra : Steen

Dato : 10-02-05 23:44

"John Doe" <kokken@private.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for tippet -bestilte straks!
> Dog lidt leveringstid på AMD 3500+, 90 nm, men kun til 13/2 - fint!
>
> Mvh Ole

Selv tak
Det ser ud som om de har udsolgt igen. Med hensyn til CPU har jeg selv
bestilt en tilsvarende hos SHG. - God fornøjelse.

Hilsen
Steen

Fra : Thor

Dato : 11-02-05 11:57

Har bestilt, uafhængigt af dit indlæg, men tak alligevel.
Nu får vi at se om den holder vand, eller om det var en fejl på deres side.
Håber det dog ikke

Thor

Fra : Thor

Dato : 11-02-05 13:05

Jeg tænkte det nok, det var en fejl på Databutikkens side. Jeg har lige fået
en mail fra dem, men Føniks Computers i Århus har dem.

Fra : Steen

Dato : 11-02-05 14:37

Jeg har også forsøgt at kontrollere om det var en "and" og har fået
modsigende beskeder.

Den ene siger at han ikke har kendskab til at de har modtaget nogle kort og
en anden ordren er ok.

Jeg tror de roder lidt rundt mellem den danske og den svenske side, men nu
har jeg også bestilt hos Føniks Computers, så tak for oplysningen.

/Steen