Deling af internetforbindelse
Fra : Anders Sørensen

Dato : 21-05-01 15:50

Hej gruppe

Jeg har tænkt på at etablere deling af Internet med f.eks.
AccessProxy. Jeg har CyberCity fastpris.
Kan CyberCity se, at jeg bruger 2-3 computere ad
gangen på Internettet og derfor opkræve ekstra
abonnement/tidsforbrug?

--
Muh.
Anders Sørensen

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 21-05-01 17:33

On Mon, 21 May 2001 16:50:02 +0200, "Anders Sørensen"
<ats@NOSPAMcomputer.dk> wrote:

>an CyberCity se, at jeg bruger 2-3 computere ad
>gangen på Internettet og derfor opkræve ekstra
>abonnement/tidsforbrug?

Nej de kan ikke se det, svjv.
Det er med stor sandsynlighed også tilladt at dele inden for den samme
hustand.

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/

Fra : Bandit

Dato : 22-05-01 14:24

Nej del du bare alt hvad du kan .....De fatter ikke en skid hos CC ,og
igrunden er det vist heller ikke ulovligt det du vil gøre. Men selv om du
ville gøre noget som ikke var så lovligt igen så ville de aldrig blive
opdaget.