JUBIIIIII
Fra : Silverflame

Dato : 21-05-01 15:11

Hej NG
Så fik jeg taget mig sammen, og gik ud til en gård og spurgte om de havde
plads til en hest mere. (Se tidl. indlæg: Heldige mig!)
Til min store forbavselses var det helt ok, og 300,- kr om måneden er vist
fair nok. (plus det han spiser, selvfølgelig) Alting er i den skønneste
orden: De har en masse flotte spring, og en god dressurbane omme bagved. Han
får en ny stor boks, som bliver udvidet bare for hans skyld.
Så nu går jeg bare og venter på at de skide exsamner er ovre, så jeg kan få
ham hjem.
Nå, men u vil jeg bare lige sige tak for de "spark" jeg har fået, som fik
mig til at tage mig sammen.
Venlig hilsen Winnie.

Fra : DeBoss

Dato : 21-05-01 15:25

tillykke med det.
og masser af hel og lykke til med det hele
knuser jette

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 21-05-01 19:20

>Til min store forbavselses var det helt ok, og 300,- kr om måneden er vist

Det er bare snyd det der, jeg betaler 3000,- pr. maaned. Det er saa med
mad og fuldpension, og i kbh taet paa dyrehaven, men alligevel.
Der er en paen forskel mellem landet og byen :/

ion++

--

A picture always lies...

Fra : Tina

Dato : 21-05-01 19:41

Tillykke med staldpladsen og held og lykke med hesten.

Hilsen Tina