IP telefon - 2 steder
Fra : Ukendt

Dato : 08-02-05 08:33

Hej gruppe

Nogen der kan hjælpe mig med følgende spørgsmål:

Hvis jeg opretter IP telefoni (misumi eller Telefin), og så sætter det op
med adapter/IP telefon hjemme,og jeg så samtidig installerer en
soft(ware)phone påmin bærbare PC viljeg så kune tage mine samtaler via den
bærbare, selvom adapteren står hjeme og er tændt, eller skal den afbrydes ?
?

Det var bare en tanke jeg fik som kunne være smart når jeg har PC'en tændt
på job alligevel.

Håber nogen kan bringe lys over det.

med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Henning Wangerin

Dato : 08-02-05 13:06

On Tue, 08 Feb 2005 08:33:08 +0100, Mister Mister wrote:

> [...]
> soft(ware)phone påmin bærbare PC viljeg så kune tage mine samtaler via
> den bærbare, selvom adapteren står hjeme og er tændt, eller skal den

Set fra udbyderen er din bærbare bare endnu en telefon. Jeg har selv to
telefoner, og det virker fint.

Jeg prøvede lige at ændre opsætningerne i dem, så hver telefon koblede
op til det samme musimi-nummer tre gange. Forsiden viste kun 4*online, men
under debug stor der 6 brugere som online, så der ser ud til at musimi
ikke har noget problem.

Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 09-02-05 19:00

Henning Wangerin wrote:

> [...]
> op til det samme musimi-nummer tre gange. Forsiden viste kun 4*online, men
> under debug stor der 6 brugere som online, så der ser ud til at musimi
Og på Telefin er der et max på højst to online. (Men det er jo, jvf.
spørgsm., også nok)
mvh
jhp

Fra : Michal

Dato : 13-02-05 21:38

On Tue, 08 Feb 2005 13:05:58 +0100, Henning Wangerin wrote:

> [...]
> op til det samme musimi-nummer tre gange. Forsiden viste kun 4*online, men
> under debug stor der 6 brugere som online, så der ser ud til at musimi

Har et link til det software der skal bruges?
Ved om det også vil virke med CyberCity?

Michal (post.nr. 2625)

Fra : Henning Wangerin

Dato : 19-02-05 18:48

On Sun, 13 Feb 2005 21:37:43 +0100, Michal wrote:

> Har et link til det software der skal bruges? Ved om det også vil virke
> med CyberCity?

Nu er det ovenstående gjort med to ip.telefoner, men der er masser af
softphones ud på nettet jeg har brugt sjpone fra www.sjlabs.com lidt, men
foretrækker hardphones.