Ascotel 2025 dokumentation...
Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 08-02-05 01:07

Hej
Jeg står for at skulle flytte en Ascom 2025, og har i den anledning brug for
noget dokumentation. Desværre er firmaet der oprindeligt satte den op,
fuldstændigt umulige at arbejde med, og det har ikke været muligt at finde
andre lokale der har ville tage opgave, så nu står jeg mere eller mindre
selv med den. Jeg ser det ikke umiddelbart som noget problem at flytte den,
men det kunne være dejligt med noget dokumentation på hvad der er hvad.
Yderligere kunne det også være dejligt med noget information om hvordan man
ændre i konfigurationen i centralen? Er der nogle der kan være behjælpelige
med dokumentation, eller hvor dette kan skaffes?

Med venlig hilsen...
Thorbjørn

Fra : pkl

Dato : 08-02-05 11:20

Hej
Jeg vil foreslå dig at gå ind på Aastras hjemmeside og finde en af deres
forhandlere. Det er jo ikke bare ligetil at om konfigurere en
telefoncentral og desuden skal man skal bruge et specielt konfigurerings
prog.(Aims)
Mvh.
Peder

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 09-02-05 14:07

Jeg har bla. manualen liggende da jeg arbejder med dem til dagligt.
Så smid evt en mail adresse jeg kan sende den til
fylder 11,8 MB.

Men der skal et specielt program til at konfigurere den med som desværre
ikke er gratis.