A8V Deluxe
Fra : Hans

Dato : 08-02-05 00:55

Jeg har fået kig på Asus' A8V Deluxe Rev.2, da jeg har planer om at genbruge
mit Radeon X800 XT i en ny Athlon 64 3200+ maskine.

Er der nogen som har haft dårlige erfaringer med netop dette bundkort, da
jeg meget nødig vil skifte til ustabilt hardware?

Årsagen til mit spørgsmål er, at jeg tidligere har haft dårlige erfaringer
med VIA-chipsæt bestykkede maskiner helt frem til KT600, men håber da at
deres K8T800Pro ikke lider af de tidligere "hovsaer" jeg har set.

Anyone?

Hans

Fra : Claus Albæk

Dato : 08-02-05 11:22

Hans wrote:
> [...]
> med VIA-chipsæt bestykkede maskiner helt frem til KT600, men håber da at
> deres K8T800Pro ikke lider af de tidligere "hovsaer" jeg har set.

A8V bundkortet får lutter gode karakterer herfra, klipep stabilt og
hurtigt, du har intet at være nervøs for hvis du køber dette bundkort.

Fra : Jan

Dato : 08-02-05 19:38

"Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> med VIA-chipsæt bestykkede maskiner helt frem til KT600, men håber da at
> deres K8T800Pro ikke lider af de tidligere "hovsaer" jeg har set.

Har haft mit en uges tid og er meget tilfreds med det. bla. Cool ´n Quiet er
en dejlig funktion

Mvh

Jan

Fra : Martin Nielsen

Dato : 12-02-05 12:52

Hordan har du fået Cool ´n Quiet til at virke? Jeg har forsøgt flere gange
med uden held

Fra : Hans

Dato : 12-02-05 13:22

Martin Nielsen wrote:
> Hordan har du fået Cool ´n Quiet til at virke? Jeg har forsøgt flere
> gange med uden held

1. Aktiver funktionen i bios.
2. Installer driveren fra support cd'en og genstart.
3. Under strømstyring i kontrolpanelet vælger du strømstyringsmodellen
"minimal strømstyring".

Så virker det.

Hans

Fra : Henrik Ax

Dato : 08-02-05 19:59

Hans wrote:
> [...]
> erfaringer med VIA-chipsæt bestykkede maskiner helt frem til KT600,
> men håber da at deres K8T800Pro ikke lider af de tidligere "hovsaer"

Jeg har et lignende setup (samme bundkort med en AMD 64 3000+, 2x512MB ram
og et X800Pro VIVO @ XT).
Det fungerer fint uden problemer.

/Henrik

Fra : Hans

Dato : 09-02-05 06:35

Henrik Ax wrote:

> Jeg har et lignende setup (samme bundkort med en AMD 64 3000+,
> 2x512MB ram og et X800Pro VIVO @ XT).
> Det fungerer fint uden problemer.

Hvo intet vover.... Det er bestilt.

Tak for input.