Hvor kan Delphi skaffes med database
Fra : Ukendt

Dato : 07-02-05 23:00

Hej.

Jeg har nu Delphi 6.0 Personal, men har ledt efter en version af 6'eren, der
indeholder databaser, men har kun kunnet finde Delphi 6 Personal på nettet -
selv på Borlands egen side. Har i set den et sted?

Fra : Harald

Dato : 07-02-05 23:22

"Michael Sørensen" <webmaster_m-s SNABEL-A stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4207e4d1$0$22722$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

"http://www.ravenholm.dk/search.asp?SearchCat1=DEVE_PROG&SearchCat2=DEVE_COMP&SearchCat3=COMP%5FDELP&SearchOrder=ItemDescription&SearchOrderAscDesc=&SearchPage=1&SearchCriteria=&SearchArea=software&SearchAreaProductType="

/HK

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-05 11:11

"Harald" <nomail@noname.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "http://www.ravenholm.dk/search.asp?SearchCat1=DEVE_PROG&SearchCat2=DEVE_COMP&SearchCat3=COMP%5FDELP&SearchOrder=ItemDescription&SearchOrderAscDesc=&SearchPage=1&SearchCriteria=&SearchArea=software&SearchAreaProductType="

Hej og tak for dit link.

Jeg har desværre ikke kunne finde version 6 med databaser på det link, som
du sender mig. Mener at version 8 var den mindste jeg kunne finde..
Desværre.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 08-02-05 11:53

"Michael Sørensen" <webmaster_m-s SNABEL-A stofanet.dk> wrote in message
> Jeg har desværre ikke kunne finde version 6 med databaser på det link,
som
> du sender mig. Mener at version 8 var den mindste jeg kunne finde..
> Desværre.

Dine chancer for en billig version af Delphi med database er f.eks.
Delphi 3, som fulgte med Alt Om Data i oktober 98. Du kan måske finde
den på biblioteket. Du kan også prøve Ebay, som har en del ældre udgaver
til salg. Har du først én af de gamle, kan den bruges til at opgradere
til en nyere Delphi 2005 Prof. for ca. 3800 inkl. moms. Er du studerende
kan du få den endnu billigere uden at skulle have en gammel udgave
først, men er så begrænset i, hvad du må lave af kommercielle
aktiviteter med din licens.

Delphi 6 sælges ikke mere.

hilsen
Uffe

Fra : fb

Dato : 08-02-05 16:50

hej der....

Michael Sørensen wrote:
> [...]
> indeholder databaser, men har kun kunnet finde Delphi 6 Personal på nettet -
> selv på Borlands egen side. Har i set den et sted?

det formommer mig at der findes en open-source DBE cloen/wannabee
ting..... jeg kan ikke lige huske hvor jeg har set det men maa være til
at finde ud af....

/Finn