Ka' ikke komme ind i bios !!
Fra : Torben Larsen

Dato : 07-02-05 16:07

I forbindelse med samling af en ny pc, har først nu opdaget at jeg ikke kan
komme ind i min BIOS på mit MSI KT6V bundkort !!!!!

Når jeg trykker på knappen (TAB) så kommer der en skærm hvor der står
følgende øverst:

VIA Tech. VT8237 SATA RAID BIOS Ver 4.31

Og længere nede en rød tekst der blinker:

Notice:
The number of disks is not adequate to create a RAID !!!

Der er forskellige menuer o.lign, men man kan kun trykke Esc for at komme
ud,
ikke lave noget om.
Jeg har partitioneret og formatteret disken - Samsung SP1614c / 160gb - og
installeret XP Pro og div. programmer.

Hvordan kommer jeg ind i min BIOS ?????????

--
med venlig hilsen

Torben Larsen
torben-larsen@webspeed.dk

Fra : Steen Gellett

Dato : 06-02-05 16:44

"Torben Larsen" <Torben-Larsen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> installeret XP Pro og div. programmer.
>
> Hvordan kommer jeg ind i min BIOS ?????????

Uden at kende til dit bundkort vil jeg gætte på det er DEL du skal trykke på
( det er det vist på langt de fleste mobo's ).......måske også på dit

Fra : LarsZK

Dato : 07-02-05 21:57

"Steen Gellett" <HejMedDig@NoSpam.Net> skrev i en meddelelse

> Uden at kende til dit bundkort vil jeg gætte på det er DEL du skal trykke
> på
> ( det er det vist på langt de fleste mobo's ).......måske også på dit

eller F2 eller Esc

Fra : Aksel

Dato : 11-02-05 17:54

> [...]
> installeret XP Pro og div. programmer.
>
> Hvordan kommer jeg ind i min BIOS ?????????

Tab bringer dig ind i RAID opsætning, vis du kun har en harddisk kan du ikke
oprette RAID.
Hvis du lader BIOS køre lidt længere kan du med Del komme ind i BIOS
opsætning.

Hilsen Aksel