Telefon m/ ip ?
Fra : lomito

Dato : 06-02-05 23:23

Har fået sådan en telefon med ip funktion er der nogen der
ved noget om den?
Se billede i dk.binaer

Lomito

Fra : Qbic - [6400]

Dato : 06-02-05 23:36

Den ser smart ud, hvad kostede sådan en ?

/ Qbic

Fra : lomito

Dato : 06-02-05 23:38

"Qbic - [6400]" <info@qbic.dk> skrev i en meddelelse
> Den ser smart ud, hvad kostede sådan en ?
>
> / Qbic
>

> "lomito" <lomito@*FJERNES*sol.dk> skrev i en meddelelse

Købte den på qxl til 340kr.

Lomito

Fra : Qbic - [6400]

Dato : 07-02-05 14:05

Oki, virker den ?

Har du ikke lidt mere info, evt link til QXLauktionen ?

/ Henrik

Fra : lomito

Dato : 07-02-05 15:38

> Oki, virker den ?
>
> Har du ikke lidt mere info, evt link til QXLauktionen ?
>
> / Henrik
>

> "lomito" <lomito@*FJERNES*sol.dk> skrev i en meddelelse

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=16172464

Venter den med posten imorgen eller onsdag.

Lomito

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-05 15:28

"lomito" <lomito@*FJERNES*sol.dk> wrote in message
> Har fået sådan en telefon med ip funktion er der nogen der
> ved noget om den?
> Se billede i dk.binaer

Har ikke selv afprøvet det. Men har hørt at den ikke kan bruges til IP
telefoni..

Fra : Søren Hansen

Dato : 09-02-05 17:25

Hvis den virker vil jeg sku have en

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-05 17:47

"Søren Hansen" <soren@jubo.dk> wrote in message
> Hvis den virker vil jeg sku have en

Har selv set på dem flere gange.
- Men så en som solgte hans igen, efter at have købt den på en auktion i
qxl, hvor han skrev at det var et fejl køb, da han troede den kunne bruges
uden adapter til IP telefoni, og det kunne den ikke.
Men igen - Kun efter hvad jeg har set en anden skrive..

Så hvis den kan bruges til IPtelefoni, Uden adapter, så giv endelig lyd.

/Kim