Ringe billigst til Rusland ?
Fra : Kristian

Dato : 06-02-05 21:51

Nærmere betegnet Kazan

Hvordan gøres det billigst fra fastnet telefon. Koster ca 5kr minuttet med
det nuværende abb.

Har læst noget om nogle kort man kan købe på http://www.pinonsale.com/

Men virker de I Danmark?

Hvordan kan man ellers gøre det billigere ?

Venligst Kristian

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 06-02-05 22:21

> Hvordan kan man ellers gøre det billigere ?

48 øre/min. gennem http://www.musimi.dk
Ønsker du ikke at sætte dig ind i hvordan IP-telefoni virker kan du vælge at
benytte dial-tone løsningen, her skal du så lægge prisen for et alm. dansk
fastnetopkald + abb. til 5 kr./mnd. oveni prisen.

--
Michael
Mobilt nødstrømsanlæg til KUN 59 kr.!!

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 06-02-05 22:23

Jeg bruger Universal telecom.
http://www.uvtc.com/timepiece/denmark/price/private_price.asp?jezik=danish&group=3_international&destination=RU&choosedName=RUSLAND
Nogle gange er der megen støj på linjen andre gange er den støjfri,
det er op/ned.
Meget sjældent kan man ikke få en linje.

/Hans

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 06-02-05 22:30

> [...]
>
> Men virker de I Danmark?
>
> Hvordan kan man ellers gøre det billigere ?

Lyder som om iptelefoni er svaret:

telefin har det til 1,51: https://www.telefin.dk/main/countryprices.asp?c=k

musimi til 1,28: https://musimi.dk/index.php/rates/?kode=K#udland

vh
jeppe

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 06-02-05 22:47

> Lyder som om iptelefoni er svaret:
>
> telefin har det til 1,51:
> https://www.telefin.dk/main/countryprices.asp?c=k
>
> musimi til 1,28: https://musimi.dk/index.php/rates/?kode=K#udland

Ups troede du skrev Kazakstan, men ja som Michael koster det 48 øre ved
musimi og 52 øre ved telefin at ringe til rusland.

vh
jeppe

Fra : Tp

Dato : 07-02-05 01:04

Hvad med www.skype.dk de har noget der hedder Skypeout til deres skype
version.

Der betaler du 14,5 øre pr. minut hvis du ringer til en fastnet telefon i
Moskva eller St. Petersburg i Rusland.Bruger det selv og det fungerer
rigtigt fint.

Tim

Fra : JJ

Dato : 08-02-05 12:10

> [...]
>
> Der betaler du 14,5 øre pr. minut hvis du ringer til en fastnet telefon i
> Moskva eller St. Petersburg i Rusland.Bruger det selv og det fungerer

Mange inklusiv mig selv vil ikke bruge skypeOUT pga, det er en lukket
standard. Så skype har så at sige monopol på det. Dvs de bestemmer ændringer
opdateringer, og hvornår de "gider" fikse fejl. Jeg er mere tryg ved at køre
iptelefoni, der er trods alt flere spillere på markedet. Og mange nørder der
kan løse problemer når nødvendigt.

vh
jeppe

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-02-05 22:44

Jeppe skrev:
> [...]
> køre
> iptelefoni, der er trods alt flere spillere på markedet. Og mange nørder

Derfor kan man da sagtens bruge Skype i den udstrækning at de indtil videre
leverer et udmærket produkt. Brugeren her har jo et specifikt problem, og
her vil Skype jo være genialt, hvis prisopgivelsen holder. At Skype så måske
ikke er den rigtige løsning til en universal IP telefoni løsning er en anden
sag. Men i den konkrete sag, ville det da være et tilbud at ringe til 14,5
øre kontra 500 øre pr minut. Det tilligemed for en meget begrænset
investering, hvis altså bruger har bredbånd. Dette forudsætter de andre bud
på IP telefoni så også
/FL

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 09-02-05 16:39

> Dette forudsætter de andre bud på IP telefoni så også

Ikke Musimis dialtone...
Btw. så er spørger, så vidt jeg kan se, opkoblet via. en ADSL-forbindelse.