gigabyte ga-8stxc
Fra : Ukendt

Dato : 06-02-05 18:00

nogen der hved hvor jeg kan finde lidt info om overnævnte bundkort, evt
firmware"drivers" er også velkommne .

Mvh Henrik.M

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 06-02-05 18:25

www.gigabyte.com.tw

--
Bjarke Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-05 19:06

> "Henrik Mortensen" <murer snabela tdcadsl dot dk> crashed Echelon writing

> www.gigabyte.com.tw
>
> --
> Bjarke Andersen

Takker for hjælpen, men kan ikke finde det kort på deres hjemmeside ???

Mvh Henrik.M

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 07-02-05 09:55

On Sun, 6 Feb 2005 19:05:56 +0100, "Henrik Mortensen" <murer snabela
tdcadsl dot dk> wrote:

>"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse

>Takker for hjælpen, men kan ikke finde det kort på deres hjemmeside ???

http://www.giga-byte.com/Motherboard/Products/Products_NewProduct_List.htm

der 8txc og 8st under Others, men ikke lige 8stxc

Er du helt rigtig på den ?

mvh

John