Asus A8N-SLI deluxe - hvor på lager?
Fra : ct

Dato : 06-02-05 15:21

Nogen der kan hjælpe mig?

Leder efter et sted i DK alternativt EU hvor de har Asus A8N-SLI deluxe på
lager ??? Kan ikke vente til den 25/2 som de fleste har som lev.dato.....

claus

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 08-02-05 09:11

ct wrote:
> [...]
> lager ??? Kan ikke vente til den 25/2 som de fleste har som lev.dato.....

Jeg valgte at købe et MSI Neo4 Ultra istedet - både den og SLI udgaven
er til at få fat i. Kanont board iøvrigt !

--
Mail mig på uffe <snabelA> skelmose <prik> dk

Fra : ct

Dato : 08-02-05 14:19

> Jeg valgte at købe et MSI Neo4 Ultra istedet - både den og SLI udgaven er
> til at få fat i. Kanont board iøvrigt !

Havde jeg skam også købt, men måtte aflevere det igen da pci-e portene
sidder så tæt at mine 2 grafikkort ikke kunne side der samtidig, da der er
monteret nvsilencer køler på

har i mellemtiden fundet asus an8-sli deluxe kortet i tyskland, endda lidt
billigere end i dk, det lander i morgen http://www.computerhandlung.de/

/Claus

Fra : Thomas

Dato : 09-02-05 09:06

> har i mellemtiden fundet asus an8-sli deluxe kortet i tyskland, endda lidt
> billigere end i dk, det lander i morgen http://www.computerhandlung.de/
>
> /Claus

Takker for linket!
Så er det spændende hvornår motherboadet og CPU'en kommer.

/Thomas

Fra : Claus Albæk

Dato : 09-02-05 16:52

ct wrote:
> [...]
> lager ??? Kan ikke vente til den 25/2 som de fleste har som lev.dato.....

gør som jeg gjorde, kig hos diverse retailere, jeg fandt et for en
måneds tid siden...
godt board forresten... hvis bare blæseren ikke var i så ringe kvalitet
Vær beredt på at skulle investere i aktiv chipset køling.

Fra : Thomas

Dato : 09-02-05 17:49

> [...]
> godt board forresten... hvis bare blæseren ikke var i så ringe kvalitet
> Vær beredt på at skulle investere i aktiv chipset køling.

Hvilken en kan du anbefale??

Fra : Claus Albæk

Dato : 13-02-05 00:05

Thomas wrote:

> Hvilken en kan du anbefale??

jeg har kig på en swiftech køler (lydløs og alt det der)
men den er lidt dyr ca. 300 kroner... kan desværre ikke huske navnet,
men den er på deres website og ikke svær at finde.

vær opmærksom på at zalman's passive køler i aluminium ikke er 'nok'
den bliver ifølge folk på diverse forums pænt varm...

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk