postering af dankort gebyr i Summasumarum
Fra : Benny

Dato : 06-02-05 15:23

Hejsa

Da vi for ganske nyligt har fået dankort løsning på vores internet butik, så
sidder jeg nu og overvejer hvor henne i std. kontoplanen i Summasumarum at
den månedlige afregning af dankortgebyr man får fra PBS skal posteres.

Der er jo noget med at det er uden moms, nogle som kan hjælpe?

Mvh

Benny

Fra : Allan Soerensen

Dato : 06-02-05 16:39

"Benny" <benny@akilleus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at den månedlige afregning af dankortgebyr man får fra PBS skal posteres.
>
> Der er jo noget med at det er uden moms, nogle som kan hjælpe?

Tja, konto 43850 "Gebyr bank,giro,PBS" ville jo være et oplagt valg

Fra : Benny

Dato : 06-02-05 17:05

Hmmm, det kunne du jo ligesom godt have ret i!

Tak fordi du "åbnede" mine øjne

DOH!

Tak for hjælpen

Benny