Problemer med PSNGallery!!
Fra : Claus Vium

Dato : 06-02-05 10:55

Jeg har installeret psngallery i wordpress, men jeg kan ikke få
den til at virke!

Jeg får denne fejl:

Fatal error: Call to a member function on a non-object in
/home/virtual/viums.dk/public_html/blog/wp-content/plugins/psnGal
lery2.php on line 97

Hvordan fixer jeg det?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mads Sülau Jørgensen

Dato : 07-02-05 09:58

Claus Vium wrote:

> Fatal error: Call to a member function on a non-object in
> /home/virtual/viums.dk/public_html/blog/wp-content/plugins/psnGal
> lery2.php on line 97

1) Du kigger på linje 97 i psnGallery2.php filen
2) Du læser README filen
3) Du skriver et indlæg i et support forum der har med det at gøre
4) Du spørger google
4.1) Hint: 'psnGallery on line 97 error'

--
Mads Sülau Jørgensen
"All glory to the hypno toad!"

Fra : Claus Vium

Dato : 07-02-05 16:57

Mads Sülau Jørgensen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> [...]
> 3) Du skriver et indlæg i et support forum der har med det at gøre
> 4) Du spørger google
> 4.1) Hint: 'psnGallery on line 97 error'

Det er netop det der er problemet. Der er ingen support fora der har
en løsning!
Men prøver at søge lidt forskellige steder

Fra : Mads Sülau Jørgensen

Dato : 08-02-05 09:43

Claus Vium wrote:

> Det er netop det der er problemet. Der er ingen support fora der har
> en løsning!
> Men prøver at søge lidt forskellige steder

Ikke det?

Fra første hit på google ved søgning på 'psnGallery on line 97 error'

<snip>
> # Simon Says: December 20th, 2004 at 17:30
>
> When I run the setup, I came across the following message:
>
> Fatal error: Call to a member function on a non-object in
> /home/mingfai/www/blog/wp-content/plugins/psnGallery2.php on line 97
> Did I miss out somethinig ?
> # admin Says: December 20th, 2004 at 19:07
>
> @Simon: Is your Wordpress up and running ? because the line 97 is
> standard…
>
> if (!$wpdb->query("SHOW TABLES LIKE '$psnGalleryTable'")) {
>
> it refers to the “$wpdb” object which is used everywhere in
> WordPress…
</snip>

Altså må den fejl skyldtes at du ikke har sat din wordpress ordenligt op.

--
Mads Sülau Jørgensen
"All glory to the hypno toad!"

Fra : Claus Vium

Dato : 08-02-05 14:38

> [...]
> </snip>
>
> Altså må den fejl skyldtes at du ikke har sat din wordpress ordenligt op.

Jeg har set indlægget, men wordpress virker fint osv, men jeg kan stadig
ikke få det til at køre.